|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sandaler og sommersko med god og sunn såleJeg blir ikke kvitt løpekneet mitt, og høye hæler og flipfloper gjør det verre.
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleAv gode sko har jeg Ecco sandaler til tusenlappen. De er gode til å være alminnelig. Det samme er Teva sportssandal, la litt ekstra kroner i den også. Er veldig fornøyd med Teva sandaler og flipflop. Og så har jeg tursko med Vibram såler som er støtdempende og veldig lette.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleEcco har aldri passet foten min veldig bra, men det kan jo hende det har endret seg. Jeg har ikke prøvd dem på hvertfall 20 år.
|
|
|
#5 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleFitflop har vanlige sko også nå, med den samme gode sålen. Veldig god demping.
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleJeg kjøpte mitt første par i sommer, og har bodd i dem og gleder meg til det blir varmt nok til å bruke dem igjen. De er virkelig utrolig gode i dempingen.
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleJeg har klassiske Birkenstock som jeg bruker til skjørt på sommeren. Men særlig lekne og pene er de jo ikke, selv om de har hatt en liten oppsving rent motemessig de siste årene. Det finnes mange varianter med Birkenstock nå, som kanskje er litt nettere enn de klassiske, men de har alle de brede sålene, så litt tysk turist-look får man nå læll.
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleBirkenstock er for stive og for brede, ihvertfall de jeg har. Ecco har noen veldig gode og myke, som samtidig er nette og feminine. Ikke bare fotformstilen, selv om det som regel er den delen av utvalget som er mest å se i norske butikker. Hvis du ikke har prøvd Ecco på tjue år ville jeg ihvertfall tatt en titt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleSkechers? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleJeg har f.eks. disse fra Ecco. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleMerrell? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såle
Lese HI litt nøyere neste gang da kanskje
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
De var veldig søte! Jeg får sjekke ut Ecco igjen.
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleDet var sko-typen av fitflops jeg tenkte på ja
|
|
|
#17 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleJeg har noen utrolig fine og gode fra Camper.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleMerell sine sko er utrolig behagelige å gå med. Litt usikre på hvor flotte varianter som finnes, men gode er de iallefall.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Jepp. Mine to beste sandalpar er fra Merrell:
|
|
|
|
#20 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Sandaler og sommersko med god og sunn såleClarks kan også levere kvalitet i utseende og demping
|
![]() |
|
|