|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Trenger boktips til KindleMin fantastiske nye arbeidsgiver har gitt meg et generøst gavekort til å bruke på Amazon.com. Egentlig skulle det brukes på Kindle, men siden jeg har det fra før kan jeg bruke det til å kjøpe de bøkene jeg selv vil.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Trenger boktips til KindleTo av mine 2014-favoritter er Karen Joy Fowler: We Are All Completely Beside Ourselves og Ali Smith: How to Be Both. Og så ble jeg overraskende sjarmert av Nick Hornbys nyeste nå i jula (Funny Girl).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger boktips til KindleHvor finner man slike arbeidsgivere?
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Trenger boktips til Kindle
Jeg elsker Kindle. Nå ligger Hornby og Fowler og venter på meg. Fantstisk. Takk for tips!
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Trenger boktips til KindleHar begynt på Hornby. Så langt er den snål og sjarmerende, ikke tradisjonell Hornbysk men så har vi begge blitt noen år eldre siden forrige bok så det er jo forventet at han også utvikler seg.
![]() |
|
|