|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Hadde du sagt noe?Igår satt jeg og jobbet sammen med noen jeg ikke kjente så veldig godt. Jeg hadde kjøpt med meg 3 boller sammen med kaffen min, tok en, lukket posen og la den fra meg ved siden av pc-en min der jeg satt. Etter en time eller så gikk jeg ut for å fylle på vannflasken, og da jeg kom tilbake satt sidemannen min og tygget på en bolle. Jeg registrerte samtidig at min bollepose var åpnet, og jeg kikket oppi. Joda, der var det bare én bolle igjen. Hun hadde tatt en uten å spørre!
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg har jo ikke lyst til å virke gjerrig heller, men jeg kjøper sjelden boller så jeg skulle kose meg skikkelig.
![]() |
#4 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du sagt noe?"Jøss, var du så sulten du, da? Det er bare å spørre om det er noe mer du vil ha. Skal jeg hente en brus til deg også, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?
Jeg får meg aldri til å gjøre det, jeg. Det kan jo få følger!
![]() |
#6 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg ville ha latet som om jeg ikke hadde fått med meg at noen satt å tygde på en bolle, og reist meg og sagt litt passe høyt: Hvem er det som har vært så frekk å stjele en av bollene jeg har kjøpt til guttene?
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort. Jeg håper og tror jeg hadde funnet på noe lurt å si. Hvis jeg hadde blitt ekte sint, så hadde jeg sagt noe, enten det var lurt eller ikke. Hvis jeg bare var mildt forundret, kan det hende jeg hadde forholdt meg taus.
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Bollestjeling fra kollegaer viser tegn til en seriøs karakterbrist, spør du meg. Ikke godt å vite hva slike kan finne på.
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Nei, eg hadde ikkje sagt noko. Tap av en bolle hadde eg takla.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Fy fader å frekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg hadde nok blitt temmelig forbauset ja - makan til frekk oppførsel. Om jeg hadde sagt noe, er en annen sak - dersom det var folk jeg ikke kjente spesielt godt, så hadde jeg nok ikke fått meg til å si noe
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg tror ikke jeg hadde reagert i en slik situasjon.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Herregud for en mentalt tilbakestående handling!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg tror jeg hadde blitt temmelig paff og sett litt rart på vedkommende. Men jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. :feig:
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg ville blitt kjempepaff og dessuten ganske sur, men jeg tror heller ikke jeg ville sagt noe. Det er liksom såpass frekt at hva skal man si? Og jeg skygger stort sett unna konfrontasjoner hvis jeg kan.
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?
Jeg også. Jeg hadde flirt litt for meg selv over det rare i situasjonen, og sørget for å legge godteriet mitt i vesken neste gang jeg skulle gå fra det.
![]() |
|
|