Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du sagt noe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 08:41   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du sagt noe?

Igår satt jeg og jobbet sammen med noen jeg ikke kjente så veldig godt. Jeg hadde kjøpt med meg 3 boller sammen med kaffen min, tok en, lukket posen og la den fra meg ved siden av pc-en min der jeg satt. Etter en time eller så gikk jeg ut for å fylle på vannflasken, og da jeg kom tilbake satt sidemannen min og tygget på en bolle. Jeg registrerte samtidig at min bollepose var åpnet, og jeg kikket oppi. Joda, der var det bare én bolle igjen. Hun hadde tatt en uten å spørre! Jeg ble så paff at jeg ikke klarte å si noe, så jeg lot være. Jeg syns det det er enormt frekt å bare forsyne seg av andres mat uten å spørre.

Ville du sagt noe?

Gammel 31-05-07, 08:43   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du sagt noe?

Javisst ville jeg det. Jeg ville sagt mye. Men om jeg hadde gjort det, det er en helt annen sak. Jeg hadde nok, som deg, blitt såpass paff at jeg hadde blitt målløs.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 08:47   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo ikke lyst til å virke gjerrig heller, men jeg kjøper sjelden boller så jeg skulle kose meg skikkelig. Og vi var åtte i rommet, så jeg kunne ikke dele med alle heller.

Gammel 31-05-07, 08:48   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

"Jøss, var du så sulten du, da? Det er bare å spørre om det er noe mer du vil ha. Skal jeg hente en brus til deg også, kanskje?
Kunne nok ha funnet på å si noe sånt, ja.
NOE hadde jeg nok sagt.

Der jeg jobber har vi fire heve/senkebord mot hverandre/ved siden av hverandre. Vi sitter altså i en slags gruppe.
Kjøper en eller flere av oss et eller annet, ligger det gjerne på midten, med beskjeden: " Bare forsyn dere!"

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 08:52   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

"Jøss, var du så sulten du, da? Det er bare å spørre om det er noe mer du vil ha. Skal jeg hente en brus til deg også, kanskje?

Jeg får meg aldri til å gjøre det, jeg. Det kan jo få følger!

Gammel 31-05-07, 08:53   #6
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ha latet som om jeg ikke hadde fått med meg at noen satt å tygde på en bolle, og reist meg og sagt litt passe høyt: Hvem er det som har vært så frekk å stjele en av bollene jeg har kjøpt til guttene?

Jeg hadde ikke vært stille, jeg tror jeg hadde blitt for irritert. Ikke av tapet av bollen, men fordi enkelte er så frekke.

Gammel 31-05-07, 08:59   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort. Jeg håper og tror jeg hadde funnet på noe lurt å si. Hvis jeg hadde blitt ekte sint, så hadde jeg sagt noe, enten det var lurt eller ikke. Hvis jeg bare var mildt forundret, kan det hende jeg hadde forholdt meg taus.

Jeg syns det var utrolig frekt, da!

Gammel 31-05-07, 09:02   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bollestjeling fra kollegaer viser tegn til en seriøs karakterbrist, spør du meg. Ikke godt å vite hva slike kan finne på.

Du bør ligge langt unna, kanskje bør du bære med deg noe Twist til en hver tid så du kan kaste på henne om hun blir for nærgående.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 09:07   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, eg hadde ikkje sagt noko. Tap av en bolle hadde eg takla.

Eg ringte derimot jobb her en kveld fordi eg kom på at KMS shampo og balsamen min sto gjenglømt i fellesdusjen. Livredd for at nokon skulle stjele.

Gammel 31-05-07, 09:10   #10
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg får meg aldri til å gjøre det, jeg. Det kan jo få følger!

Hva slags følger? At hun slutter å ta bollene dine?

Gammel 31-05-07, 09:11   #11
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du bør ligge langt unna, kanskje bør du bære med deg noe Twist til en hver tid så du kan kaste på henne om hun blir for nærgående.

Gammel 31-05-07, 09:11   #12
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke sagt noe. Hadde kanskje hatt lyst til å si noe, men syns ikke det er verdt å ta en diskusjon over en bolle.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 09:15   #13
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fy fader å frekk

Jeg hadde blitt så paff at jeg vet ikke om jeg hadde sagt noe.Men jeg håper jeg hadde kommet på noe å si.Ellers ville jeg ha irritert meg over det etterpå.

Men tenk å være så utrolig freidig da,hun må jo være helt bak mål når det gjelder sosial intelligens

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 09:19   #14
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde nok blitt temmelig forbauset ja - makan til frekk oppførsel. Om jeg hadde sagt noe, er en annen sak - dersom det var folk jeg ikke kjente spesielt godt, så hadde jeg nok ikke fått meg til å si noe

Gammel 31-05-07, 09:23   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg hadde reagert i en slik situasjon.

Jeg syns ikke det er vanlig å ta bollen til noen uten å spørre, men jeg tror jeg bare hadde humret litt på innsiden over min rare kollega.

Gammel 31-05-07, 09:25   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud for en mentalt tilbakestående handling!?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 09:25   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde blitt temmelig paff og sett litt rart på vedkommende. Men jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. :feig:

Gammel 31-05-07, 09:27   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville blitt kjempepaff og dessuten ganske sur, men jeg tror heller ikke jeg ville sagt noe. Det er liksom såpass frekt at hva skal man si? Og jeg skygger stort sett unna konfrontasjoner hvis jeg kan.

Gammel 31-05-07, 09:28   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig?! Jeg hadde spurt hvorfor hun hadde tatt mine boller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 09:30   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror ikke jeg hadde reagert i en slik situasjon.

Jeg syns ikke det er vanlig å ta bollen til noen uten å spørre, men jeg tror jeg bare hadde humret litt på innsiden over min rare kollega.

Jeg også. Jeg hadde flirt litt for meg selv over det rare i situasjonen, og sørget for å legge godteriet mitt i vesken neste gang jeg skulle gå fra det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.