|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har laget lang skrivepult selv?Hvordan gjør man dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har lager lang skrivepult selv?Hei,
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Noen som har lager lang skrivepult selv?Vi har brukt IKEA Kallaxhylle og hektet på skrivebord på begge sider og er veldig fornøyde med det. Jeg tror det går an å ta halve høyde på Kallaxhyllen også, slik at den kan få plass under et vindu. Og du kan ha en PC-side og en lekseside.
![]() |
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Hadde det da jeg bodde hjemme. Det var en skuffeseksjon ved hver vegg, og en benkeplate over, som var listet over platen med en sånn liten benkelist. Hvis det er et langt spenn mellom veggene, kan man ha en seksjon (skuff eller skap) på midten. Veldig enkelt, med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Vi har det.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Vi har hatt det to steder. Benkeplate fra IKEA festet på tykke lister vi skrudde fast til veggen, og løse skuffeseksjoner under. Enkelt og praktisk.
![]() |
#8 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Vi har det på hobbyrommet. En lang og bred hobbyplate, festet på hylleknekter fra vegg til vegg. En skuffeseksjon under, og ellers står mannens stasjonære PC og et par plastkasser med hobbystæsj under. God plass til to stoler i tillegg til dette.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Eldstemann har også det. Lang benkeplate med plass til to personer med to skuffeseksjoner under. Veldig populært å være der og spille på PC ved siden av hverandre.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Hvor bredt er rommet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?
Jeg spør fordi Ikeas kjøkkenbenkplater er billigst for bordplate. Men de har bare standardmål opp til 246 cm. Maxbo, Bauhaus, Obs bygg er alternativer... tror 302 er et annet standardmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Vi har og har hatt flere. 3,40 er den lengste.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Faren min lagde en slik skrivepult da vi var små av materialrester fra husbyggingen deres. Han snekret en skapseksjon og en skuffeseksjon som skulle stå i hver ende. Oppå er det en lang benkeplate, så lang som man ønsker selv. Like fin nå som i 1980. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Noen som har laget lang skrivepult selv?Vi holder på å lage arbedsrom nå. I ene enden festes benkeplaten på list på veggen. Andre enden skal hvile på kjøkkenskrog. Benken blir 280 sånn ca. Hviler på list på vegg I tillegg.
![]() |
|
|