Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som vil se den nye OTH-vogna mi?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 16:29   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Stort smil

Noen som vil se den nye OTH-vogna mi?

Vogna har kommet!! Den er bare nydelig, og jeg er såå glad for at det ble nok en OTH UJ! Her kommer et aldri så lite bilderas!

Først et bilde for å vise at bagen faktisk er stor:

Her med Bob'en og Skip*Hop'en i Uptown Stripe (som jeg forøvrig tenker å selge ettersom jeg har bestilt en Fleurville )

Med den svarte Skip*Hop'en:

Gammel 31-05-07, 16:30   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vil se den nye OTH vogna mi?

Med LilleLam pleddet og Kaiser lammeskinnet:

Med trekket på:

Med det brune Katvig sengetrekket

Vogna er bare sååå lekker! Som jeg gleder meg til å ta den i bruk!

Legger til noen flere bilder, med det grønne Katvig sengesettet:

Sist redigert av MissS : 31-05-07 kl 19:30.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 16:36   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil også haaaa! :cry: Vi har kranglet om dette før, sjansen er mikroskopisk for at jeg får meg en brun Oth. :cry:

Gammel 31-05-07, 17:03   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vil se den nye OTH-vogna mi?

Å, lekker! Hvor lang brukstid har en slik vogn? Trenger ikke vogn før tidligst januar 2009 - men sikler allerede på vogner og barneutstyr

Gammel 31-05-07, 17:05   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Bagen så stor og god ut. Men er det bare øynene mine som tøyser, eller var "kantene" lave?

(Vurderer også OTH UJ til neste barn. Greit å orientere seg litt. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 17:11   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

For et spørsmål! Klart vi vil se!

Den er nydelig! Er det litt sykt å bli babysyk av å se en barnevogn?

Gammel 31-05-07, 17:14   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin!
Pris? Hvor har du bestilt? Er det bare bagvogn, eller duo?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 17:47   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin vogn.

Personlig takker jeg høyere makter for at jeg:
1. Ikke venter barn
2. Er ferdig med vogner
3. Ikke visste om alle de kule vognene den gang jeg (i 2002) kjøpte min siste babyvogn. Det kunne fort ha blitt dyrt...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:04   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De nye OTH-baggene er mye finere enn de gamle. Katvig-settet var kjempefint til.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:05   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig, rett og slett.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:13   #11
Rampeterten
Fullverdig medlem

Rampeterten sin avatar

Medlem siden: May 2007
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dønn lekker!!! Jeg er ikke så begeistret for OTH UJ som sportsvogn, men jeg skal pokka meg ha den med Chocolate babybag om vi får et barn til!!

Gammel 31-05-07, 18:16   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ååhh den var RÅLEKKEr Sannemor...helt nydelig
Det LilleLam teppet og for ikkeå snakke om Katvig settet....kjempenyyydelig!!!!

Gammel 31-05-07, 19:10   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Men er det bare øynene mine som tøyser, eller var "kantene" lave?

De er ikke det altså

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kjempefin!
Pris? Hvor har du bestilt? Er det bare bagvogn, eller duo?

Jeg har både sportsvogn og bagvogn, men kommer til å bruke bagen i starten. Sportsdelen kostet 5890 kr og bagen 1890 kr. Vel verdte penger. Som mannen min sa: skulle nesten trodd at du fikk en til bare for å så ny vogn.

Gammel 31-05-07, 19:15   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg har både sportsvogn og bagvogn, men kommer til å bruke bagen i starten. Sportsdelen kostet 5890 kr og bagen 1890 kr. Vel verdte penger. Som mannen min sa: skulle nesten trodd at du fikk en til bare for å så ny vogn.

Herlige mannen din

Den stellevesken på bildene matcher også utrolig bra forresten

Gammel 31-05-07, 19:29   #15
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Hvilken da?

Legger til noen bilder til, jeg..

Gammel 31-05-07, 19:31   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Hvilken da?

Legger til noen bilder til, jeg..

Skip*Hop'en i Uptown Stripe..kjempekul

Gammel 31-05-07, 19:34   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nyyyyyyyyyyyydelig vogn med tilbehør!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:36   #18
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Jeg tenkte å selge den for jeg venter på en Sling Tote fra Fleurville i fargen Mixed Ogo, i tillegg til den svarte S*H'en jeg har.

Gammel 31-05-07, 19:49   #19
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Så nydelig vogn, jeg elsker brunt!!

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 20:12   #20
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herregud så vakkert Sannemor..

Tenk at jeg blir skrekkelig babysyk av å se en vogn

Hvor lenge må jeg vente før jeg kan bli gravid igjen, vet du?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.