Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Koelstra eller TFK?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 22:03   #1
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Koelstra eller TFK?

Skal muligens ha en enkel og litt sporty sportsvogn i tillegg til buggisen vi triller, dessuten er det greit å ha en vogn stående til å sove i hjemme og en som ligger i bilen og ja. "Lett" vogndilla og kan fint forsvare å ha mer enn en vogn. Men, vi er ikke helt sikre på hvilken vogn vi skal gå for. Har slått fra oss OTH, den imponerer oss ikke like mye som mange skal ha det til, ikke som sportsvogn i allefall. Easywalker Sky er ikke mannen så begeistret for heller, så den har vi vel også utelukket.

Så nå står vi mellom Koelstra Flexxo Plus som vi har kommet over på nett og TFK Joggster Twist

Noen som kjenner til disse og kan anbefale den ene eller den andre eller begge ( )? Hvilken og hvorfor?

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 02:52   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koelstra eller TFK?

Jeg synes uten tvil at Koelstra er finest, og de er i alle fall veldig populære i utlandet (etter Bugaboo og Quinny). Jeg hadde gått for Koelstra.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 16:41   #3
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Koelstra eller TFK?

Takk, Elin!

Da har jeg freaka litt ut og kjøpt en pent brukt, sort Koelstra Fikk den for en meeeget god pris, så da kunne jeg ikke dy meg. Sendes meg på mandag, gleder meg masse til å prøve den. Skal bli spennende å sammenligne opp mot OTH som var i hus her en kortere periode

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no