|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Hjelp - jeg får en vårbaby!Og når man bare har hatt høstbabyer før (hhv september og november), så lurer jeg jo på om det er noe spesielt jeg trenger....Har masse "småtøy" fra Junior var liten, og det duger vel fremdeles...Godt med vinterdresser også vil jeg tro, men sikkert i feil størrelse (eller kanskje ikke, tidligere erfaring er at Junior var 53 cm og Vesla 49 cm, med tilhørende vel halvkilo i forskjell, så kanskje ei ny jente betyr passelig størrelse noen måneder senere enn Junior var det?)
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Ikke noe spesielt tror jeg? Ull duger til vårbaby også.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Jeg har ett høstbarn og ett vårbarn. Forskjellen var egentlig ikke veldig stor, men noe forsterket av knallsommer det året vårbarnet ble født. Han lå mye i vognen i bare body. Det gjorde ikke høstbarnet. Så mest sannsynlig har du alt du trenger, og mer til.
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Vårbaby er herlig, jeg har to. Men fjorårets sommer var ei pine altså! Vanligvis elsker jeg jo varme gode sommere, men i fjor var det ekstremt, og jeg hadde jo en relativt nyfødt baby som bare lå på puppen og nektet å ligge i vogna, så jeg satt og smeltet vekk i sofaen mens familien var ute og koste seg.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!"Nyt sommeren sjæl", du, Dixie!
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Åh, det er sånn jeg også så for meg sommeren 2014 da jeg var gravid. Helt til jeg innså at denne babyen ikke skulle ligge for seg selv noensinne, neida! Hun skulle ligge på puppen eller i fanget hun. 24/7. *gal*
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!
|
|
|
|
#8 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Jeg synes det var praktisk å ha bilstolpose. Når 2-3 barn skal ha på ytterklær hver morgen var det deilig at den minste i allefall bare kunne settes rett i bilstolen og så var h*n klar til å dra. Deilig å slippe å dra på dress og andre ting to ganger om dagen bare for en kjapp tur ut for å levere og hente de eldste i barneparken.
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Ja, det er sant. Jeg har det til lillebror nå, og det var praktisk med forrigemann og. Det hender han sovner i bilstolen på vei hjem fra levering, da kan jeg bare åpne glidelåsen og la ham sove, så blir han ikke for varm.
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, bilstolpose er gull. Enkelte dager hadde minsten bare pysj når vi leverte eldstemann i barnehagen. Men det så jo ingen i bilstolposen.
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Sv: Hjelp - jeg får en vårbaby!Jeg har hatt en aprilbaby og en junibaby. Veldig greit begge deler. Blir kanskje mest som min aprilbaby din da, litt lenger nord. Brukte ikke pose i vogna da han ble født, brukte dyne. Hadde vel på en strikkejakke utenpå inneklærne kanskje, når vi var ute. Og lue da. |
|
|
|
![]() |
|
|