|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAEr det noen som har erfaring med ALGOT oppbevaringsystem fra IKEA? Er dette ok kvalitet? Er det noe jeg bør vite om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAFungerer utmerket. Man blir litt sliten i fingrene når man tar på plastikk listen oppå hylleknektene. Ellers så er vi ganske fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEA
Jeg tenker ta en vegg på det ene soverommet her (som ikke brukes som soverom), så vi kan ha klærne våre der og ikke noe på soverommene. Så er det bare å ta rett av tørkestativet og legge rett inn i hyllene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAIkke spesielt dyrt nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAPlasten må av ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAJeg har fått den på på noen av hyllene ved å dra dem opp av hakket, men ikke ut av skinnen.. så dyttet plasten på plast for deretter dytte knekten ned i hakket igjen. Blir moro å gjøre dette på 20 knekter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEA20 knekter ... Jeg har 75!!!
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAVi innreder vaskerom. Jeg har innredning på to vegger, en hjørneløsning over 1.5 vegg og en løsning til over en tredje halvvegg. I tillegg kommer selve innredningen. Det er et rom som skal inneholde det samme som ditt tenker jeg + vaskemaskin mm. Jeg har vel brukt ca. 50-60 av knektene foreløpig, men er ikke ferdig. Mangler litt vegg for å få ferdig den ene veggen, og ser at jeg må ut etter noen flere hyller og kurver. Så får vi se. Men TTT. Hele greia hadde ligget i garasjen siden juli før jeg fikk finger´n ut forrige søndag... *s*
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAJeg syntes fortsatt det verste var å hente alt på IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAJeg tror vi er i samme bås. Dvs. det genererer store hauger og maskiner som går om igjen, for jeg orker bare ikke. Jeg regelrett hater å vaske klær, henge opp, brette og sortere. Blæh!
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEA
De lange var ikke så ugreie, men endene på skinnene man skrur fast i veggen og kleshengerene man henger under hyllene... da ble det litt /"$/!#"$§!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEAAha! Jeg bare banket endene ut med hammer, eller en av de andre listene, da gikk det litt bedre.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: ALGOT oppbevaringsystem fra IKEASer gjerne bilder av ditt system, Bomull, når det er ferdig.
![]() |
|
|