Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Byttet mobilabonnement, men har fremdeles det gamle på gammel telefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-15, 09:19   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Byttet mobilabonnement, men har fremdeles det gamle på gammel telefon?

Weird. Jeg har byttet abonnement fra OneCall til Djuice i dag og benyttet samtidig anledningen til å bytte telefon (jeg er en som arver etter mannen min..). Byttet skjedde kl. 9, da kom Telenor 4G opp på den nye telefonen. Men jeg har fremdeles NetCom på den gamle telefonen, og det går også fremdeles an å ringe ut fra denne. Så da virker det som om jeg har dobbelt abonnement akkurat nå. Skal ikke det ene slutte å virke når det andre starter opp?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no