|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gdansk eller Sopot?Jeg har flybilletter til Gdansk i begynnelsen av juni, for Krem-mannen og meg. Litt etterlengtet alenetid, bare vi to! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Gdansk eller Sopot?Jeg ville bodd i Gdansk hvis ikke hovedpoenget er by og ikke å være på stranda. Syns Sopot var temmelig sjarmløs når en gikk bort fra strandpromenaden. Den er veldig flott da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Gdansk eller Sopot?Definitivt Gdansk.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gdansk eller Sopot?Ville bodd i Gdansk. Kan anbefale Hilton hotellet, men SAS hotellet er også fint. Vi fikk et utrolig flott rom på Hilton når vi var der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Gdansk eller Sopot?Byene er så nær hverandre, og taxiturene så billige, at det er egentlig ett fett. :hjelpsom:
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Gdansk eller Sopot?Gdansk! Elsker Gdansk. Har riktignok kun vært der på vinterstid (november) så Sopot var ikke det store, siden alt var iskaldt og "øde", men jeg ser jo at det kan være veldig fint og sjarmerende om sommeren. Men Gdansk, uten tvil.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Gdansk eller Sopot?Gdansk. Sopot var bare dølt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Gdansk eller Sopot?Gdansk. Vi tok en liten dagstur til Sopot, det holder. Sjarmløst "sydensted". Gdansk er hyggelig, flott gamleby, noen interessante museumer, ta elvebåten en tur. Shoppingen er i den nye delen, der var ikke vi. Vi bodde på Hotel Gdansk, sjarmerende med flott og populær og velrennomert restaurant med uteplass langs elva og eget mikrobryggeri og Spa.
|
|
|
#11 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Gdansk eller Sopot?Om du liker fest og fjas er vel Sopot rette stedet? Selv velger jeg Gdansk.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gdansk eller Sopot?Har vært i Gdansk flere ganger og anbefaler det. Mer sjarm, koselig gamleby, gode restauranter mm
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gdansk eller Sopot?Hotell Mercure:
|
![]() |
|