|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Jeg har fremdeles ikke funnet noen kjole til bryllupet jeg skal i der hvor dresskoden er bunad/mørk dress. Begynner bli litt desperat. Noen av dere flinke kjolesøkere som har dumpet over noe jeg ikke har funnet? Jeg har hatt 4 kjoler fra Zalando hjemme, ser grusom ut i alle sammen. Kort gallaaktige kjoler fungerer ikke i det hele tatt, jeg er for lang i utgangspunktet og kjolene ser virkelig ikke bra ut på når magen trekker en del i tillegg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Kjenner du ingen som har gravidmagevennlig bunad du kan låne? Evt leie n stakk av noe slag?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Hva med en Maxi kjole?
|
|
|
|
#8 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Eller denne, syns den var nydelig
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!
Åh ja. Det er jeg veldig interessert i. Sort får bare funke! L pleier passe. Kan jeg få se bilde?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Må det være så fancy, når man er ganske gravid? Vi hadde smoking i vårt bryllup, men at en høgravid kom i sort bukse, sort topp og masse smykker var det ingen som hevet et øyebryn over.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Det må ikke være så fancy, men jeg har kun to dongeri og 4 gensere liksom, så det begrenser seg veldig. Det kan være en enkel kjole, men den må jo se pen ut. Jeg har 1 kjole allerede, og den skal jeg bruke på fredagen (bryllupet er en helg). |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Denne var så høy i livet at den kan funke:
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Jeg lurer på denne?
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Takk for tips! Jeg er nødt til å ha noe som er beregnet på gravide dessverre. Jeg er såpass lang fra før at jeg "trekker" for mye når jeg er gravid slik at jeg ikke kommer inn i noe vanlig uten å gå opp i størrelse og få den for stor andre steder. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!Denne? Stæsje opp masse?
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
|
|
|
#19 |
|
I mål
|
Sv: Gravidkjole til bryllup - hjelp igjen!De var aktuelle, HV! Tusen takk. Det kunne absolutt vært en mulighet. Mistet litt troen på Zalando etter den begredelige seansen etter å ha fått forrige bestilling, men kanskje ta sjansen igjen... |
|
|
|
![]() |
|
|