Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når verden reddes i kommentarfeltet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-15, 13:04   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Når verden reddes i kommentarfeltet

Okey, det var kanskje en mild overdrivelse, men jeg hadde ikke forventet å smile meg gjennom et kommentarfelt under en Pegida-artikkel: http://www.aftenposten.no/meninger/d...t-7911973.html

Helt rent for grums er det ikke, men når Hermansens meningsfeller svarer på denne måten, er det verdt lesningen:

For å være en person som har stor sympati for ditt opprinnelige budskap synes jeg du har skutt deg selv i foten nå.

Du krever at muslimer skal adoptere våre vestlige verdier, der er jeg helt enig.

Når du så nekter tilbudet om nedvask og bli fulgt til politiet for å annmelde så nekter du også å akseptere at det er faktisk AKKURAT den oppførselen du etterlyser, og deretter nekter å anerkjenne.

Det blir for dumt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.