Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Klestips til cowboyfest

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-15, 23:28   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Klestips til cowboyfest

Jeg har blitt bedt på cowboyfest - 40-årslag med utkledning. Vertinnas grunnidé er cowboystøvler og rutete skjorte, men mine utgaver av disse artene har heldigvis vandret heden for lengst. Finnes det noe mer feminint man kunne iføre seg? Det bør helst være billig også.

Jeg har et par grønne, høyhælte skoletter med sømmer som kanskje kan passe. De er ikke akkurat cowboyboots, men har noe litt westernaktig over seg. Ellers - olaskjørt og ruteskjorte? En kjole av noe slag?

Gammel 10-03-15, 23:52   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips til cowboyfest

Der hvor de har cowboyer har de også indianere. - men det er kanskje ikke lettere?

Eller en Saloongirl?

Gammel 10-03-15, 23:59   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan godt ha rutete kjole, i hvert fall?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (24,1 KB, 34 visninger)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 23:59   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel skapet ditt fullt av, mener jeg?

- No. 4 -
Gammel 11-03-15, 00:00   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Du kan komme unna med mye om du har cowboyhatt.

Gammel 11-03-15, 00:03   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Kjoledamen har en del skjorter i westernstil:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (52,1 KB, 8 visninger)

- No. 4 -
Gammel 11-03-15, 00:53   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Skjortekjole og denimshorts kanskje?
Ikke så veldig typisk cowgirl kanskje, men veldig stilig syns nå jeg.

(Kilde: youtube.com)

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 07:52   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mange cowboyer som går i Converse. Olaskjørt, skjorte og skjerf i halsen. Musefletter og evt. cowboyhatt.

Gammel 11-03-15, 07:59   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg har ein rosa cowboyhatt med ein litt ødelagt tiara-sak som eg har brukt på karneval. Den kan du låne om du kjem hit og drikk kaffe!

Gammel 11-03-15, 08:10   #10
M&M
Superduper

M&M sin avatar

M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan klippe av tennsiden på ei fyrstikkeske, stifter den på skoa og dermed tilby fyr til de som røyker (eller bare for show) ved å dra ei fystikk langs skohælen. Skikkelig cowboy!

Gammel 11-03-15, 08:14   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var kledd ut som gledespike på cowboyfest i sommer. Stor suksess. Kan sende deg bilder hvis du vil ha inspirasjon.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 08:17   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har (kule(!)) cowboyboots som passer deg! Med rutet skjorte og olabukse/-skjørt blir du rene Annie Get Your Gun!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 08:19   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var også saloongirl i et party og kan også sende bilder på mms om du vil. Nettingstrømper, knappestøvler, rød og sort kjole kjøpt på ebay, fjær i håret fra glitter og sorte hansker.

Skilte meg godt ut der brorparten hadde dongeriskjorte og dongeriskjørt, med tørkle i halsen, cowboyboots/boots og hatt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 08:22   #14
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Synes ellers jeg har sett masse sånne olaskjortekjoler i butikkene nå. Men det er jo dumt å kjøpe bare for én kveld (for du akter vel ikke å legge om stilen akkurat ).

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 08:29   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Det er ikke sånn at man skal spørre "kler feminister seg ut som gledespiker" og tilsvarende i hver eneste tråd fremover? :sitter på hendene:

- No. 4 -
Gammel 11-03-15, 08:46   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er ikke sånn at man skal spørre "kler feminister seg ut som gledespiker" og tilsvarende i hver eneste tråd fremover? :sitter på hendene:

Jeg har gjort om litt på spørsmålet til Bluen for sikkerhets skyld. Det var nok egentlig dette hun ville spørre om:

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har blitt bedt på cowboyfest - 40-årslag med utkledning. Vertinnas grunnidé er cowboystøvler og rutete skjorte, men mine utgaver av disse artene har heldigvis vandret heden for lengst. Finnes det noe mer femininistisk man kunne iføre seg? Det bør helst være billig også.

Gammel 11-03-15, 08:58   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 09:14   #18
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du googler Wahmaker får du opp den kuleste cowboystilen jeg vet om!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-15, 09:43   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har gjort om litt på spørsmålet til Bluen for sikkerhets skyld. Det var nok egentlig dette hun ville spørre om:

Jeg vurderte faktisk å legge inn noe feministisk.

Og ikke sant, Candy - skapet mitt renner jo over av ruter og dongeri. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke er så veldig ivrig etter å kjøpe noe nytt, da gjenbruken sannsynligvis vil bli lik null. Det er så veldig ikke min stil, alt dette. Da må det være billig - tar gjerne imot konkrete tips!

Takk for tilbud om lån av boots, Xian! Skal se litt på i hvilken retning det bærer.

Gammel 11-03-15, 10:34   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil se bluen i denne.

Under 200,- på Ebay!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.