|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør vi i sommerferienJeg trenger fantasihjelp.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienDu vet jo hva jeg ville gjort og skal gjøre i uke 30. Hva med noe sånt: Til leie svenska västkusten
![]() |
#3 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienJeg vet hva jeg ville gjort om jeg var deg, også!
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienNoen du kjenner kan kanskje hente nøkkelen på en lørdag hvis det trengs? Og så campe hos kjente lørdag til søndag?
![]() |
#5 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienBare tulla, altså. Jeg kan love deg at lavvooboing med denne gjengen er uaktuelt en uke.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienPå Daftø utenfor Strømstad har de søndag-søndag på hytter i ferien. Feriehus er stort sett lørdag-lørdag ellers, så det er nok derfor du sliter sånn med å finne hus. Og i uke 30 er det fellesferie i Norge og mange har fri og mye er booket for lenge siden av det som er mulig. Mange normenn drar jo til Sverige og Danmark også, så samme problemet der. I alle fall på Daftø må en bestille i januar om det skal være håp i fellesferien og kunne velge det man vil. Ser de har 4-personers hytter ledig fortsatt, men alle de større hyttene er bortleid for lenge siden. Og det samme gjelder sikkert mange andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienDet er akkurat det som er utfordringen, Elisabeth. Og i år har vi ikke hatt mulighet til å lete hytte før nå, for vi har rett og slett ikke visst når hvilken periode vi skal ha ferie. Jeg leter etter hus fra lørdag, jeg, men det er ikke stort å finne.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienDet er veldig fint på Daftø for unger i alle aldre. Alle mine 3 unger elsker å være der selv om de nå er 8, 11 og 12. Dere kan jo leie to stk. 4-mannshytter ved siden av hverandre. Det er ledig søndag-søndag. Men hyttene der er ganske dyre i fellesferien, men det er det vel mange steder. Vi skal dit en uke i sommer, men vi har med digert telt og bestilt oss campingvogn plass med strøm ikke langt fra ene sanitæranlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienHvilket område leter du og hva er budsjettet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienJeg bor i Oslo-ish, jeg tenker tre timer eller under er ideelt, men jeg er ganske åpen for å kjøre litt til. Vann er vann, det kan godt være uten salt.
![]() |
#12 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienDere er greie, forresten!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienI Danmark pleier det å være mulig å leie sommerhus fra lørdag til lørdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Skinner
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienVi har funnet et hus rett sør for Strömstad, nær sjøen, plass til alle og bare lykke. Lørdag til lørdag, så vi får se om jeg må en tur opp og ned for å hente jentene mine. Tror egentlig ikke det er langt fra dere, Kaprifol.
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() Sv: Hva gjør vi i sommerferienDu har sjekket Finn.no sin feiehusseksjon ja? Der dukker det gjerne opp hus utover våren også , når etternølerne får lagt ut. Jeg leide hus ved Kristiansand midt i fellesferien i mai et år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|