Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - jeg trenger klær!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-15, 12:12   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hjelp - jeg trenger klær!

Jeg følger ikke med i trender, liker best converse og joggesko, men har også noen småsko i skinn fra roots. Trives i kjole/skjørt, men innser at jeg må ha noe annet enn ullstrømpebukse... Det siste året har jeg for det meste kjøpt brukt her inne.

Hvordan skal jeg kle meg fremover? Er høy og småtjukk, har rumpe og lår men ikke pupper. Str 42/44.

Gammel 17-03-15, 14:43   #2
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger klær!

Jeg tenkte bare å tipse om en super strømpebukse som passer nå til skjørt/kjoler om du er lei ull/sorte strømpebukser. De selger den på Cubus og heter summerbronze fra Oroblu.

Du kan ikke se at du har på deg disse - men de legger seg som en fin film over huden akkurat som om ja - lett summerbronze

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 14:51   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva? Kan man ikke gå i ullstrømpebukse?

Jeg tror knapt jeg har hatt på meg noe annet i hele vinter.

Gammel 17-03-15, 15:00   #4
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jo, man kan jo gå i ullstrømpis - men ikke i juni? Hva gjør jeg når det blir juni liksom?

TAkk for tips, Mamari!

Gammel 17-03-15, 15:53   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg velger å fortrenge problemstillingen en god stund til. Det er meldt 5 minusgrader til helgen, og da blir ullstrømpisen god å ha.

Gammel 17-03-15, 15:57   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker de høylivete strømpisene fra Calvin Klein som man kjøper i strømpebutikker. De er veldig gode, tåler masse vask og finnes i tykke og tynne varianter, svart og hudfarget.

Jeg er blitt veldig begeistret for Ricco Vero-kjolene. De er godt sydd, har god fasong, god kvalitet og tilgivende fasong for bulker.

Gammel 18-03-15, 11:36   #7
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg elsker de høylivete strømpisene fra Calvin Klein som man kjøper i strømpebutikker. De er veldig gode, tåler masse vask og finnes i tykke og tynne varianter, svart og hudfarget.

Jeg er blitt veldig begeistret for Ricco Vero-kjolene. De er godt sydd, har god fasong, god kvalitet og tilgivende fasong for bulker.

Ricco Vero er kvalitetsplagg, veldig enig i det - men de passer f.eks. ikke meg så godt som er kort (og bittelitt bulkete) i livet, litt mer for de langstrakte (og bulkete) kanskje?

Gammel 18-03-15, 11:48   #8
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Jeg var på Companys/Fine Ting i går;
Bluse fra Soaked

Bukse fra Tiger;

Og Part TWo:

I tillegg til kjole;

Og topper fra Bread and Boxers:

Fant også et skjerf på Fine ting;

Så da har jeg endel basisplagg i garderoben. Mangler vel egentlig en cardigan eller to.

Gammel 18-03-15, 12:02   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ricco Vero er kvalitetsplagg, veldig enig i det - men de passer f.eks. ikke meg så godt som er kort (og bittelitt bulkete) i livet, litt mer for de langstrakte (og bulkete) kanskje?

Jeg er 162. Ikke særlig bulkete, men ikke noen sylfide heller. Passer kjempefint.

Gammel 18-03-15, 12:06   #10
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Dette ser veldig bra ut Saint! Fine, klassiske plagg som kan kombineres.

Mørkeblå cardigan til kjolen kan være fint. Tamaris har forresten fått inn fine og prisvennlige sneakers.

Så tror jeg at jeg ville investert i et par uforede skoletter med heler til det du har handlet. Antrekket blir veldig annerledes enn med joggesko og converse.

Gammel 18-03-15, 12:12   #11
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Dette ser veldig bra ut Saint! Fine, klassiske plagg som kan kombineres.

Mørkeblå cardigan til kjolen kan være fint. Tamaris har forresten fått inn fine og prisvennlige sneakers.

Så tror jeg at jeg ville investert i et par uforede skoletter med heler til det du har handlet. Antrekket blir veldig annerledes enn med joggesko og converse.

Da skal jeg se etter det. Jeg har et par svarte skoletter som jeg nesten ikke har brukt, de skal jeg teste. Og så skal jeg finne et par "jogge"sko uten for mye demping som ser litt nettere ut.

Skal ta en runde til gjennom klesskapet og legge frem det jeg har, og kaste det jeg ikke bruker. Nå har jeg 3 bukser, 3-4 skjørt og 4-5 kjoler, det burde holde en stund. Mangler noen flere topper/langermede tynne gensere til skjørt etc, tenkte å ta en tur innom lindex.

Gammel 18-03-15, 12:29   #12
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Så trenger du hvit skjorte/bluse i skapet - silke (Filippa K har evigvarende, gode silkeskjorter med super fasong), eller bomull. Lommeboken avgjør jo men nå er du jo så godt i gang!

Og skoletter må være av god kvalitet ( i skinn og såle) for at en orker å bruke de til daglig.

Lindex har svingt seg de siste to årene - særlig med Holly & Whyte merket sitt.

De har f.eks. en jakke i hvitt (eller blått) med gullknapper som jeg tror kunne være superfint til det du har handlet. Koster 599,- mener jeg - litt sånn Busnel kopi Ligger nederst på websiden.

Gammel 18-03-15, 13:09   #13
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden må jeg følge.

Gammel 18-03-15, 13:43   #14
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

I tillegg til kjole;

Kjempefin kjole Saint. Er den fra Part Two? Tro hvor den kan finnes i Bergen?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-15, 16:36   #15
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

I tillegg til kjole;

Kjempefin kjole Saint. Er den fra Part Two? Tro hvor den kan finnes i Bergen?

Den var fra Soaked in Luxury, http://www.soakedinluxury.com/soaked...aja-dress.aspx

Koster 499,-. De har vel Companys på Torgalmenningen også?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.