|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Jeg har noen supervakre lange svarte skinnhansker og har lyst å bruke dem til en kåpe som er svart/grå/brun, aller helst innsvinget slik at den er pen utenpå kjoler og som har trekvartlange ermer.
|
|
|
#2 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Ikke så veldig innsvinget, men fin synes jeg:
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Ikke riktig farge, men veldig fin syns jeg.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Ikke kåpe, men cape som jeg tror kan være fin med slike hansker:
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Her er det noen blazere, men det er lite tykke kåper nå.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Noen som har sett innsvinget kåpe med trekvarte ermer?Takk for tips! Det er vel kanskje feil årstid å lete etter kåpe nå.
|
![]() |
|
|