Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Piknik-kurv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-07, 15:02   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Piknik-kurv?

Jeg er på jakt etter ny picnik-kurv. Den jeg er på jakt etter er i tekstil (har sett den i rødt og i en mønstret utgave). Den er sammenleggbar (tror jeg), med en ramme øverst av aluminium og sorte hemper som holder selve kurven/veska på plass. Egentlig ligner den på Bugaboo-bagen

Noen som vet hva jeg er ute etter og som vet hvor jeg får tak i en sånn?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 00:13   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Denne har eg sett i diverse variantar på Handysize i Byporten i Oslo. Eg sjekka internettsidene www.handysize.no utan å finne noko, men det står at ein kan kontakte dei dersom ein er på jakt etter noko som ikkje er på internettsidene. Det kan vel vere verdt eit forsøk?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 10:09   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piknik-kurv?

De har den også på Til bords på House of Oslo. Dersom du ikke finner den noe annet sted, kan jeg godt kjøpe for deg (men det er uhorvelig mange farger og mønstre )

Skal se om jeg kommer på navnet - de har nettside.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 13:19   #4
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

De har den også på Til bords på House of Oslo. Dersom du ikke finner den noe annet sted, kan jeg godt kjøpe for deg (men det er uhorvelig mange farger og mønstre )

Skal se om jeg kommer på navnet - de har nettside.


Da skal jeg sjekke Til bords først! Husker du prisen? Tusen takk!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)

Sist redigert av Selma : 06-06-07 kl 13:37.
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 17:36   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Og de har også sånn kurv du beskriver (med ramme og "hengekøye" i seilduksliknende stoff) på Traktøren her i Oslo.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 00:27   #6
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Clas Ohlson har også buggispiknikkurv. De hadde ihvertfall det i fjor. Kostet 129kr eller noe deromkring, hvis jeg ikke husker helt feil.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 00:30   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er på jakt etter ny picnik-kurv. Den jeg er på jakt etter er i tekstil (har sett den i rødt og i en mønstret utgave). Den er sammenleggbar (tror jeg), med en ramme øverst av aluminium og sorte hemper som holder selve kurven/veska på plass. Egentlig ligner den på Bugaboo-bagen

Noen som vet hva jeg er ute etter og som vet hvor jeg får tak i en sånn?

Den ønsker jeg meg til bursdagen min. Finnes også som sykkelkurv og bag :forelsket:

Så den på Handysize.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:52   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Yes! Jeg fant, jeg fant

http://www.akantusworld.no/akantusho...facdda8831819b

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 23:43   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Jepp! Det var den jeg også tenkte på! Akkurat den!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 13:10   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Jupp, der var den!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 13:28   #11
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piknik-kurv?

En sånn ønsket jeg meg også. Men det var helt til jeg fikk øye på en piknikbag!
Den er genial!

På innsiden har det "alluminiumsfor", dvs; den holder veldig godt på kulda. På sidene er det lommer med bestikk, vinglass i plast (til flerbruk), plasttallerkener, tøyservietter og duk.

Den blir flittig brukt som kjølebag her i huset.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:17   #12
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Clas Ohlson har også buggispiknikkurv. De hadde ihvertfall det i fjor. Kostet 129kr eller noe deromkring, hvis jeg ikke husker helt feil.

Den har vi! I turkis! Skikkelig sommerlig og fin.

Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:29   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Ikke det du spør om, men vi har picnicsekk og er strålende fornøyd.
Har kjølerom, og med kjøleelement holder maten seg kald ganske lenge.
Følger med vinglass, bestikk, tallerkner, skarp kniv, servietter og duk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 17:57   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Pleier dere å gå langt på pinik? Eller er det en mer "gå rett ut av bilen"/stranda kurv?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 21:16   #15
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Pleier dere å gå langt på pinik? Eller er det en mer "gå rett ut av bilen"/stranda kurv?

Kurven min blir nok mest brukt som en "rett ut av bilen/på stranda-kurv". Skal vi på lengre turer så er sekk mer praktisk På stranda, på alle mulige sommerfester/avslutninger/fotballcuper o.l der vi gjerne har med litt mat og drikke så er kurven kjekk å ha. At jeg ville ha akkurat denne kurven hadde nok mest med å gjøre at jeg likte designet veldig godt - litt mer fancy enn den gamle strikkekurven min Bare snobberi fra min side altså

Forresten - kurven er sammenleggbar, så den får sikkert være med i kofferten når vi drar til Kypros i august også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 12:21   #16
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kurven min blir nok mest brukt som en "rett ut av bilen/på stranda-kurv". Skal vi på lengre turer så er sekk mer praktisk På stranda, på alle mulige sommerfester/avslutninger/fotballcuper o.l der vi gjerne har med litt mat og drikke så er kurven kjekk å ha. At jeg ville ha akkurat denne kurven hadde nok mest med å gjøre at jeg likte designet veldig godt - litt mer fancy enn den gamle strikkekurven min Bare snobberi fra min side altså

Forresten - kurven er sammenleggbar, så den får sikkert være med i kofferten når vi drar til Kypros i august også

Var det jeg tenkte på, om du skulle bruke den på lengre turer!

Er selvutnevnt picnik-mester, og da går vi somregel og da er sekk ett must. Men det er jo veldig hyggelig med en kurv om en skal på korte strekker.

Håper du får mange hyggelige turer!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no