|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?I morgen flyr jeg til Japan - en ukes tur i jobbsammenheng. Vi har et tett program, men jeg har også litt fritid.
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?Aner ikke, men FOR en opplevelse det må være! Kjenner at jobbsamling på Gardermoen ikke har helt samme schvong over seg. ..
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?Det er litt vanskelig å foreslå noe som ikke er arkitekturrelatert i det hele tatt i Kyoto, så mitt forslag er en rusletur på egenhånd i de fine gamle strøkene i byen. Ponto-cho, Gion, Shimbashi. Det er noe av det fineste jeg vet om.
![]() |
#4 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?Kyoto har mange fine templer i gangavstand fra sentrum. Det går en elv gjennom byen, så det er lett å orientere seg. Geisha-distriktene er verdt å få med seg, Gion på nordsiden for eksempel. Fint å bare rusle rundt i byen!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?Takk for tips!
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre i Tokyo og Kyoto?Heldige deg. Sist jeg var på noe på jobben, tok jeg toget tre lokalstasjoner.
![]() |
|
|