|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skal du i påsken?Vi skal til hytta ved sjøen. Drar om et par timer og blir til 2.påskedag. Litt usikker på om det blir litt kjedelig med så mange dager uten besøk eller gjøremål, men jeg vet vi trenger det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva skal du i påsken?Slappe av!
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 28-03-15 kl 10:33. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hva skal du i påsken?Være hjemme. Første halvdel med ungene, da blir det mye turer og sånn, og andre halvdel ALENE. Helt alene. Da blir det trening, søvn, netflix, lesing, en liten tur ut på byen og dating.
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påsken?Mannen har tatt med guttene til sin familie på vestlandet noen dager. Jeg og lillesøster er hjemme og det er virkelig ferie å ha bare ett barn hjemme og ha kveldene helt for meg selv. De blir fylt med bøker, filmer og uante mengder sjokolade og påskemarsipan, og jeg nikoser meg.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal du i påsken?Jeg skal være hjemme. Fram til onsdag sammen med ungene, da reiser de til pappaen og blir til mandag. Skal bare slappe av og gjøre minst mulig.
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du i påsken?I år har vi ingen planer. Gjøre minst mulig på lengst mulig tid er mottoet mitt i år. Det blir vel en tur på Teknisk Museum med gutta og litt sånt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal du i påsken?Har ikke hytte dessverre, så vi pleier å ha hjemmepåske. Men er deilig nok det. Fint vær (som regel), turer i skog og mark, besøke venner, få besøk osv. Min yngste fyller ett år på (skjær)torsdag i neste uke, så da går den dagen i familieselskap. Så får jeg besøk av ei venninne jeg ikke har sett på 20 år en av dagene, og en annen av påskedagene er vi invitert på middag til et vennepar med barn i samme alder. Koselig.
|
|
|
#9 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva skal du i påsken?Skulle egentlig på hytta, men som nyoperert så blir det avlyst.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva skal du i påsken?Jeg skal gjøre hva jeg kan for å slappe av, hente krefter og forebygge fulltids sykemelding etter påske. Tomme jernlagre, D-vitamin på 19langtidssyktdæ barn og en veldig krevende lederjobb er en dårlig kombinasjon. Jeg er så sliten for tiden at jeg går i butikken på tider med lite folk for å slippe å snakke med noen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi er på besøk hos min mor på Jæren.
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påsken?Hjemmepåske på meg og vesla. Eller, hun er med besteforeldrene på hytta nå i helga, blir hjemme sammen meg til neste helg, da drar hun til faren. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva skal du i påsken?Me skal vere heime. Me plar vere her i påska, og me skal ha eit og anna besøk, svømme i badelandet og ta det rolig og kose oss. Deilig.
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du i påsken?En god kombinasjon av London og hjemmetid.
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal du i påsken?To dager på hotell i Kristiansand, med Dyreparktur. Vennetradisjon, så vi pleier å være en gjeng. Og så en natt og to på hytta til ene venneparet.
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du i påsken?Vi er på hytta på fjellet og skal være her til 1. eller 2. påskedag. I morgen eller mandag kommer broren min med unger også, så her blir dte fullt hus |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva skal du i påsken?Skal jobbe til onsdag.
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal du i påsken?Hjemmepåske. Vi jobber tom. onsdag og skal være hjemme resten. Planen var å sette opp trampolinen i dag men så kom denne snøen..
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva skal du i påsken?Planen om å reise til fjells gikk i vasken etter at mannen fikk skiforbud etter en liten operasjon i forrige uke (liten operasjon - rundt 20 cm operasjonssår). Da blir det hjemmepåske med turer til det lokale alpinanlegget med gutta.
|
![]() |
|
|