|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?for nesten 2 uker siden hadde jeg og mannen min bryllupsdag, vi har vært gift i 11 år.
![]() |
#2 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Ja egentlig, men jeg synes vi er altfor lite flinke til å markere dagen. Vi hadde 10 års bryllupsdag i høst og hadde planer om feiring i stor stil bare vi to, men endte opp med å ligge på sofaen og se Nytt på Nytt og spise sjokolade
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei, den er ikke viktig. Om vi husker at vi har bryllupsdag markerer vi det litt, men siden det er sankthans finner vi jo alltid på noe kos allikevel (og ja, vi glemmer det faktisk selv om det er sankthans og egentlig lett å huske).
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Er bryllupsdager/årsdager viktig for dere?
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Vi husker den og prøver å få til en barnefri kveld med middag ute den dagen. Det er gjerne én av de to kvelden i året vi greier å skaffe barnevakt, så sjansene for at vi skal glemme dagen, som er en av få gode grunner til at familie stiller opp, er heller liten.
![]() |
#6 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Bryllupsdager/årsdager er ikke viktige nei, og det er ikke krise om mannen glemmer det, nå er det vel helst sånn i denne heimen at det er jeg som glemmer det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei, vi er uromantiske så det holder. Jeg fikk blomster, men ellers var det som vanlig gitt
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Det er ikke viktig, men det er et hyggelig påskudd for å gå ut og spise sammen, noe vi har gjort de fleste - tror jeg - bryllupsdagene våre.
![]() |
#9 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Jeg er elendig på å komme på slikt. Mannen er flinkere.
![]() |
#10 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei, ikke så viktig som sådan, men bra som en unnskyldning for å komme seg vekk fra hverdagen. Les: barnevakt og ut av huset.
![]() |
#11 |
Ustabil
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei, det er ikke viktig for meg. Vi markerer ikke slike dager. Syns det er nok med bursdager, jul og andre høytidsdager. Bryllupsdag og årsdager går lett i glemmeboka, ja. Og det er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Er bryllupsdager/årsdager viktig for dere?
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?
Sånn blomst fikk jeg også et år!
![]() |
![]() |
#14 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Det er ikke veldig viktig. Av de ti bryllupsdagene vi har feiret har vi vært ute og spist kanskje halvparten av dem. Som regel husker vi på det, men noen storslått feiring blir det sjelden. Imildertid har min bedre halvdel hatt for vane å gi meg en liten presang, så helt i glemmeboka går det sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Vi pleier å ta litt bedre middag og kos her hjemme på bryllupsdagene våre men de 3 siste årene har vi vært på sykehuset den dagen og det ser det ut til at vi blir i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Jeg synes det er koselig med slike påskudd for å markere og finne på noe hyggelig. Vi markerer ofte den dagen vi ble sammen også, faktisk. Da vi hadde vært et par i 10 år i 1995, var vi ute på en bedre middag. Jeg tror vi har vært ute alle bryllupsdagene også - neste år har vi vært gift i 10 år. Det har nok aldri hendt at verken mannen eller jeg har glemt datoen. (Så er den da også lett å huske - 8/8-98. Nå har mannen utmerket hukommelse uansett, men han har jo fått det ekstra enkelt nå som vi fikk datteren vår på bursdagen min også.
![]() |
![]() |
#17 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei!
![]() |
#18 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Tja den var viktigere før for å si det sånn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?Nei, jeg glemmer den hvert år. Mannen husker den, men vi finner sjelden på noe den dagen, det betyr ikke så mye egentlig. Vi hadde nettopp 4 års bryllupsdag men gjorde ikke noe særlig, og om 9 dager har vi vært sammen i 10 år, men da får jeg ei venninne på overnatting så det blir fint lite æksjn den dagen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?
![]() |
|
|