Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brystpumpe (elektrisk)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 10:01   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Brystpumpe (elektrisk)

Har etterhvert tenkt til å gå til innkjøp av brystpumpe, da jeg omtrent pådro meg senebetennelse av den manuelle pumpa til Avent forrige gang.

Noen som har en å anbefale?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:39   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg har kjøpt denne på Ebay, men jeg har ikke brukt den ennå, så om den forsvarer prisen gjenstår og se.



Det er en Medela "Pump in style", forøvrig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:29   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har kjøpt denne på Ebay, men jeg har ikke brukt den ennå, så om den forsvarer prisen gjenstår og se.



Det er en Medela "Pump in style", forøvrig.

Ojoj! Her snakker vi om pumpe med stor P! Hvor mye kostet den på Ebay?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:47   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Ojoj! Her snakker vi om pumpe med stor P! Hvor mye kostet den på Ebay?

1500,– inkludert frakt. (Den var helt ny.) Og 500 i toll/moms i tillegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:47   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg har aldri sett andre elektriske pumper enn de fra medela jeg

Den vanlig elektriske pumpen fra medela som du kjøper i butikken er en smule enklere enn Teofelias variant. Teofelias variant er for å pumpe begge brystene samtidig og den går ikke på bateri (ikke som jeg vet ihverfall)

Den enkle medelapumpen går også på baterier og er svært lett og hendig.
Selv syns jeg det gikk raskere og fungerte bedre med manuell pumpe, men om du pådro deg betennelse sist så kan det nok være greit med elektrisk ja

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:47   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg har fått lånt meg en elektrisk dobbel Medelapumpe, litt mindre avansert enn den Teofelia viser til, og jeg har vært storfornøyd. Jeg fiksa aldri å pumpe med Aventpumpa, fikk ikke igang utdrivingen og syntes den var noe herk. Med den elektriske kan jeg sitte og surfe nettet, se på TV eller lese bok mens den gjør jobben for meg. Genialt!

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:50   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Slik så den enkle medelapumpen min ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:51   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Her er den leverandøren jeg kjøpte av: http://cgi.ebay.com/NEW-MEDELA-IN-ST...QQcmdZViewItem

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:52   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Den vanlig elektriske pumpen fra medela som du kjøper i butikken er en smule enklere enn Teofelias variant. Teofelias variant er for å pumpe begge brystene samtidig og den går ikke på bateri (ikke som jeg vet ihverfall)

Den jeg har kan gå både på strøm og batteri.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:54   #10
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slik så den enkle medelapumpen min ut.

Sånn en brukte jeg også. Veldig fornøyd med den jeg.

Men da jeg måtte pumpe all melken, de første 5 ukene med førstefødte, da hadde jeg heldigvis dobbelt pumpe som jeg lånte på sykehuset.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:15   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg har en "pump in style" (Pimp my pump, liksom) fra Medela, men den er i en ryggsekk, ikke koffert.
Betalte 3000 for den i butikk i Norge. Dobbel. Den er HELT genial.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:34   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg brukte også Medela elektrisk mini (eller noe i den duren). Var veldig fornøyd med den

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:50   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg synes den lille medelapumpa bråket som et sant helv... Nå fullpumpet jeg i perioder, og da var den store dobbeltpumpa helt super. En sånn de har på sykehuset. Det er vel kanskje noe lignende den Teofelia har avbildet over her?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:00   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg hadde 3 forskjellige pumper i min amme-/pumpekarriere. En håndpumpe (Dr. Brown), 1 elektrisk dobbelpumpe (Medela) (denne leide jeg på Babyshop) og 1 batteridrevet, handsfree dobbelpumpe (Whisperwear). Alle tre fungerte like bra - den siste var genial, men bråket litt - så selv om reklamen påsto at man kunne la seg dobbeltmelke samtidig som man satt i møter så har jeg ingen tro på at ingen ville merke at jeg var blitt en biomekanisk kvinne.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:04   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg har en elektrisk dobbelpumpe fra Medela. Den var jeg fornøyd med. Hvis du skal pumpe en del så anbefaler jeg deg å kjøpe en dobbelpumpe, det kommer til å spare deg for masser med tid!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:29   #16
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Alle tre fungerte like bra - den siste var genial, men bråket litt - så selv om reklamen påsto at man kunne la seg dobbeltmelke samtidig som man satt i møter så har jeg ingen tro på at ingen ville merke at jeg var blitt en biomekanisk kvinne.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:31   #17
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg har en elektrisk dobbelpumpe fra Medela. Den var jeg fornøyd med. Hvis du skal pumpe en del så anbefaler jeg deg å kjøpe en dobbelpumpe, det kommer til å spare deg for masser med tid!


Det er det jeg ikke vet helt ennå... Forrige gang pumpet jeg en god del, men jeg vet jo ikke hvordan det blir denne gangen...

Jeg får kanskje starte med den enkle og heller selge den hvis jeg skjønner jeg skal pumpe mer...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:29   #18
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg ville hold meg langt unna minielektriken fra medela, motoren har svært begrensa levetid minielektric+ er litt bedre, men det er veldig lett å få melk i motoren og da er du likelangt.
Vi selger den hardcore greia og i butikk men den ligger rundt 3000+

Den nye medela sving har bedre motor og er lydløs, men jeg ville nå anbefalt avents nye elektriske sånn utfra hvilkene pumper jeg får posetive og negatie tilbakeml. på


Sist redigert av era : 07-10-06 kl 14:31. Årsak: trykkleif
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:06   #19
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg ville hold meg langt unna minielektriken fra medela, motoren har svært begrensa levetid minielektric+ er litt bedre, men det er veldig lett å få melk i motoren og da er du likelangt.
Vi selger den hardcore greia og i butikk men den ligger rundt 3000+

Den nye medela sving har bedre motor og er lydløs, men jeg ville nå anbefalt avents nye elektriske sånn utfra hvilkene pumper jeg får posetive og negatie tilbakeml. på

Har du noe mer info om den Avent elektriske pumpa?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:15   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brystpumpe (elektrisk)

Jeg husker at jeg i sin tid leide en diger greie på stativ fra sykepleierservice. Den durte og bråket verre. Følte meg som den melkekua.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no