|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Inspirert av annet innlegg! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi skal være på Øen hele sommeren, men 10-11-åringen skal på Oksnøen og Tomm Murstad sjøleir. Lucky guy, det ser helt fantastisk ut. :vil være 11 og svermerisk og på leir:
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi (to voksne og en tolvåring) skal reise med tog i Tyskland. Litt storby, litt småby, litt badeby, litt slott.
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Første ferien er fly til Oslo med påfølgende roadtrip på Vestlandet.
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi skal flakke rundt på Kreta, med overnattinger sju forskjellige steder på nærmere tre uker. Det blir nok bra. I fjor var vi på tilsvarende farende-fant-ferie på traseen Sardinia–Korsika–Pisa–Verona–Venezia, og det var også stor stas (men mye dyrere).
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vår 10-åring gleder seg veldig til vi skal på Nord-Norgerundtur + at hun skal på sommerleir i 5 dager. En tur til Galdhøpiggen blir det visst også.
![]() |
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Aner ikke!
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Ungene skal to uker til Bulgaria med faren. Jeg tror ikke vi skal noe. Mulig vi tar toget til Trondheim og er er noen dager. Vi var i Berlin i vinterferien, og noe av feriepengene må brukes til å betale ned kredittkortet ...
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?I år står det ekstremt dårlig til på pengefronten. Jeg skal være tre uker i CERN på lærerkurs (alt dekket), og mens jeg er der skal mannen og gutta i alle fall en uke på en seter på Dovre som vi har vært på før. Så får vi se hva kassa sier. Det beste hadde vært om de kunne kommet ned til Sveits til meg for noen dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?En uke på Sørlandet, båtliv og hyttekos, og to uker i Kroatia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi leier hus i Syden, mye sol og strand, restaurant om kvelden og nettilgang, det liker tenåringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi er litt lei av sydenvarmen så bestemte i fjor at neste sommer skal vi oppleve mer enn heteslag (som vi så gjerne vil ha før vi kommer dit..
![]() |
#18 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Den uka jeg har ungene alene skal vi en uke på camping på Daftø utenfor Strømstad. Har digert hustelt vi tar med oss, og de store ungene også elsker å være der og det skjer mye for alle aldre der. To uker sammen hele familien sør i Spania, og den uka mannen har alene med ungene skal de på fisketur og besøke svigers nordover i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?I år blir det hytteferie på oss. Har hytte ved sjøen og har også kjøpt båt som vi får før sommeren, så vi håper på en knallsommer.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Barcelona. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|