|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?Høres helt fint ut. Det var ca sånn da vi var i dåp for et par uker siden. Mye kake igjen.
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?Okei, det kommer 2 Bergensere, så da bør jeg vel kanskje ha 7 ?
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?Det er helt vilt i mine øyne. Vi er mer enn 35 i barnas bursdager, og selv om vi inviterer på bare kaker og kaffe, så har vi ikke seks-syv kaker...
![]() |
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?
Jepp, det synes jeg også, og ikke minst er det bare 1 unge her av 35 gjester.
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
Vel, med tanke på at 5 stk ikke spiser melkeprodukter, en har cøliaki og minst 2 ikke liker, så tror jeg vi overlever.
![]() |
#15 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?Vi kommer til å ha minst like mange kaker, med halvparten så mange gjester. :trønder: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
Glemte å nevne at vi også hadde dessertbord med 5 desserter. :fremdeles vestlending: Sist redigert av 007 : 11-04-15 kl 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?I konfirmasjon hadde nok jeg hatt minst seks kaker også med halvparten gjester. Det har med festfølelse og utvalg å gjøre, ikke at det skal være så og så stor mengde pr person. Men jeg fortsetter ikke å øke opp i det uendelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gal kattedame
|
Uten tvil! *fra samme landsdel*
![]() |
|
|