|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Før har jeg betalt reiser med kreditkort hvor man får reiseforsikring gratis. Denne gangen fant jeg ikke kortet, og måtte betale en flyreise med det vanlige bankkortet. To dager senere dukket kortet opp. Makan. Så får man kjøpt rimelige reiseforsikringer for korte reiser eller må man kjøpe helårs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Reiseforsinring for ei uke, får man kjøpt det?Det har jeg gjort før. Europeiske tror jeg det var jeg brukte.
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Får opp 485 kr der. Det er kanskje ikke så ille pris? Aner ikke hva slikt koster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?
Jeg aner heller ikke, men det høres da greit ut syns jeg.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Kanskje har du reiseforsikring gjennom jobben? Det vet jeg flere som har.
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Har gjennom jobben, men den gjelder bare i arbeidstiden. Eller noe slikt. Skal sjekke litt forskjellige forsikringsselskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Går jo an å ta en telefon til forsikringsselskapet du bruker til andre forsikringer og høre. Man kan jo ofte få fine pakkepriser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En anelse distre
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Sjekket LO-favør. De tilbyr helårs. Ser jo at det strengt tatt er langt mer lønnsomt....141,- pr mnd eller noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Det pleier å koste rundt 12-1500 kr å kjøpe en helårs reiseforsikring som gjelder hele familien. Det er nok mer lønnsomt enn ca 500 for en uke.
![]() |
#10 |
En anelse distre
![]() Sv: Reiseforsikring ei uke, får man kjøpt det?Fant i dag ut at hos Eika får jeg helårs reiseforsikring til 100,- pr mnd. Da går jeg nok for den i i stedet for en til ca 500,- for ei uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|