Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Senger til barnerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-15, 12:19   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Senger til barnerom

Minsten på 4,5 har en juniorseng jeg snart vil bytte ut. Rommet hans er lite, så han trenger en seng som ikke ruver for mye, som har skuffer under og som gjerne kan trekkes ut til dobbeltseng. Det siste er ikke must, men et pluss. Til slutt vil jeg at den skal være stabil, altså ikke knirke.

Eldste har Hemnes dagseng. Den dekker egentlig behovet til lillebror, bortsett fra at jeg synes den er litt massiv til det rommet. Den e uhensiktsmessig til storebrors rom fordi den er akkurat noen cm for lang til å stå på tvers av rommet. Ergo trenger han også ny seng.

Vi kunne flyttet Hemnes- senga på lillebrors rom, men ønsker som sagt egentlig en nettere, tror jeg.

Det betyr at storebror trenger en seng som kan stå på tvers (rammemadrass?) og som det er mulig å ha skuffer under.

Eller bør det spesiallages?

Tips? Hva har dere? Anbefalinger og avbefalinger!

Gammel 21-04-15, 12:55   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Senger til barnerom

Brimnes er litt mindre enn Hemnes, så den kan kanskje fungere på Storebrors rom?

Jeg vet dessverre ikke om den knirker.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 13:03   #3
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Brimnes er litt mindre enn Hemnes, så den kan kanskje fungere på Storebrors rom?

Jeg vet dessverre ikke om den knirker.

Vi har Brimnes på barnerom og er veldig fornøyde!

Gammel 21-04-15, 13:16   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

BFinnes er faktisk øverst på lista. Hadde vært perfekt på begges rom. Men storebrors er så minimalt med marginer, så er usikker. Kunne kjøpt én og om den ikke passet hos storebror, fikk lillebror den. Passet den, kan vi kjøpe en ekstra.

Så den er ok? Ikke ustø/ knirkete?

Gammel 21-04-15, 13:54   #5
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Den funker veldig bra hos oss ihvertfall, vi har brukt den endel som både enkel og dobbel, og ungene leker og herjer der.

Gammel 21-04-15, 13:58   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine har Flaxa fra IKEA. Syvåringen har skuff under som kan trekkes ut til ekstra soveplass. Genialt. Veldig fornøyd. Vi solgte den ene nå, da eldste har flyttet ned i kjellerstua, men syvåringen elsker sin.

Gammel 21-04-15, 14:22   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Takk, DD! DN hadde jeg ikke sett. Muuuulig den kan gå. Må måle litt nøyere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.