|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Vi har lyst til å bygge et utendørs bord som kan stå ute året rundt. Jeg vurderer betong, men det tror jeg blir veldig, veldig tungt og vanskelig å flytte på. Jeg fikk pris på en steinplate, men det koster en arm og et bein.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn...Vi har kjøpt et ganske massivt trebord til bakgården som er behandlet slik at det kan stå ute året rundt. Vi har ikke bygget det da.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Å, jeg glemte: det må ha helt glatt bordoverflate, slik at det også kan brukes som bordtennisbord.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Glassfiber? Hør med f.eks. Lier Plast om de tar en utfordring? De støper glassfiberskap for bruk på båter, blant annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Kjøp et brukt hardtre bord på loppis, og legg glassplate på toppen for å få glatt overflate.
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Eller hva med å kjøpe et (gammelt) bordtennisbord og behandle det med et eller annet som tåler utemiljø? Lakk, plast, presenning, voksduk.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bordoverflate som tåler å stå ute, men ikke veier flere tonn ...Betongplate blir nok å veien en del.
![]() |
|
|