Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode joggesko, brede i foten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-15, 09:55   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Gode joggesko, brede i foten

Jeg sliter litt med en vond fot for tiden og trenger definitivt nye sko. For en som er så lite skointeressert som meg og som heller ikke liker å løpe rundt i skobutikker er det tilnærmet håpløst å orientere seg i joggeskojungelen.

Så...
Noen som har tips til gode, litt brede joggesko? Bruker str. 40 og har ganske brede føtter (og trenger litt plass så den vonde foten kommer oppi).
Blir veldig glad for tips til hvilke merker etc. jeg bør se etter.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 10:18   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode joggesko, brede i foten

Denne fra Stockholm design group synes jeg er bredere i lesten enn en del andre merker. Den har også en veldig god og fleksibel såle. Synes derimot overdelen ikke støtter foten kjempebra, men det kommer jo litt ann på behovet også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 15v2003-2d-0001-org.jpg (361,9 KB, 6 visninger)
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 10:31   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips! Må sjekkes.

When tomorrow comes
Gammel 22-04-15, 10:41   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NewBalance har forskjellige bredder på lesten på en del av sine modeller. Jeg er veldig fornøyd.

Gammel 22-04-15, 13:03   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

New Balance!!! Det er de eneste joggeskoene jeg med min høye vrist OG fete innleggsåler kan bruke!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 13:05   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

New Balance!!! Det er de eneste joggeskoene jeg med min høye vrist OG fete innleggsåler kan bruke!

New Balance, altså. Er alle skoene i det merket brede eller er det noen spesielle jeg bør se etter?

When tomorrow comes
Gammel 22-04-15, 13:18   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

New Balance, altså. Er alle skoene i det merket brede eller er det noen spesielle jeg bør se etter?

Jeg har i hovedsak joggesko med skikkelig demping. Disse bruker jeg mest:

http://www.newbalance.com/pd/new-bal...with_Wave Blue

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 13:33   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Tusen takk!

When tomorrow comes
Gammel 22-04-15, 13:58   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Asics er gull for mine problemføtter.

Hvilken type Asics sko? Eller er alle gode?

When tomorrow comes
Gammel 22-04-15, 14:04   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

De har forskjellige bredder. http://newbalance.custhelp.com/app/a...oes-come-in%3F

Jeg synes B er ganske bredt, og ser sportsbutikker har en tendens til å ta inn 2A og si at det er standarden .

Gammel 22-04-15, 14:19   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Tusen takk for hjelpen!
Nå skal jeg få ordnet meg nye sko.

When tomorrow comes
Gammel 22-04-15, 14:21   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg sverger også til Asics, gel kayano, for overpronering og brede føtter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.