|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges nå)?Vi må ha to nye madrasser til Hemnes gjestesengen vår (à 80 x 200 cm). Til nå har vi hatt Sultan polyetermadrass med 12 cm tykkelse, og vært fornøyd med disse da de har vært gode å ligge på. Finner ikke disse madrassene i varesortementet til IKEA nå, men ser at det blir Malfors eller Moshult på hhv 12 og 10 cm som er aktuelle. Prisforskjellen er på 400 kr for to madrasser, og beskrivelsene av madrassene er nesten identiske, så jeg lurer på om noen har erfaring med noen av disse og kan si om de 2 cm kjennes, eller om vi bør velge den ene fremfor den andre av andre årsaker (eventuelt andre madrasser jeg ikke har oppdaget)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges nSist jeg kjøpte madrass ble jeg fortalt at det var merkbar forskjell på |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges nFlott, takk! Da blir det prøveligging først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges nIKEA har jo også sov-godt-garanti eller hva det er, har de ikke. Ta en natt eller tre på gjestesenga etter at du har kjøpt madrassene, så kan du bytte hvis det ikke kjennes greit ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges n
Jeg mener det var 90 dagers bytterett da vi kjøpte våre madrasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Har noen erfaring med Malfors/Moshult-madrassene til IKEA (evt andre som selges nOk, da får vi jo god tid til å teste dem ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|