Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-15, 09:25   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Vi har en mengde sånne plastkasser med lokk til lagring av alt mulig i boden. Nå trenger jeg noen til. Vet vi har kjøpt fra Coop Obs, Biltema og Clas Ohlsson, mannen min mener de fra Biltema er dårlige og ikke tåler så mye. Selv husker jeg null og niks av hvor de forskjellige kommer fra eller hva de koster. Er det noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe sånne? IKEA kanskje?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 09:48   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Vi har både fra IKEA og Europris og muligens Clas Ohlson, og synes ikke det er nevneverdig forskjell på kvaliteten. Liker kanskje Europris litt bedre, på grunn av utforming på kassene. De vi har fra IKEA er litt buet i kantene, og det stjeler litt plass fra det man skal lagre, med mindre det er tøy. Ellers blir det gjerne såpass med drivstoffutgifter til IKEA at vi helst kjøper lokalt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 09:51   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Europris.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 09:55   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg er så himla skeptisk til Europris på grunn av de tingene jeg tidligere har kjøpt der, så den har jeg helt sluttet å vurdere.

- Garderobeposer som spjæret før man fikk klærne inni.
- Stearinlys som luktet tiss.
- Tørkestativ som gikk i stykker første uka.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 09:57   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er så himla skeptisk til Europris på grunn av de tingene jeg tidligere har kjøpt der, så den har jeg helt sluttet å vurdere.

- Garderobeposer som spjæret før man fikk klærne inni.
- Stearinlys som luktet tiss.
- Tørkestativ som gikk i stykker første uka.

Støtter alt sammen. Det er mest ræl, men dette kan kjøpes:
- blanke plastkasser
- bambuspinner, merkepinner, minidrivhus og annet såutstyr. De fører Nelson Garden, som også finnes på hagesentere
- frø
- Herrljunga eplecider

Resten styrer jeg unna...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 10:08   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Nå skal set sies at vi ikke har så mye tungt i våre kasser. IKEA har nok litt tjukkere plast. Vi bruker dem til Lego, Playmo, julepynt, arvetøy på vent og for å samle sånt som ellers ligger og slenger i boden.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 10:35   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg frekventerer ikke akkurat Europris særlig ofte, men plastkasser kan jeg fint kjøpe der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 10:35   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Tror Hammarplast sine kasser er de stødigste. De ble ihvertfall solgt på Obs før i tida, og er vel ikke av de billigste.
Sist kjøpte jeg noen store og billige på Europris, men kvaliteten var så som så. Grei nok siden jeg bare hadde lette ting i dem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 10:37   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg skal bare ha klær i kassene akkurat nå, men det kan forandre seg - innholdet varierer litt og en kasse som blir tømt for klær kan bli fylt med tunge bøker en annen gang. Derfor vil jeg gjerne ikke ha de aller dårligste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 11:05   #10
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg syns også Europris-kassene våre er de beste. Noen av de fargede, store med hjul har vært i bruk som lekekasser til barn her i fem-seks år, og det har de tålt helt fint. Ganske godt gjort, rett og slett, for de har blitt herjet litt med og vært fylt med
relativt tunge leker.

Er ellers enig i lista til Matilda om ting man kan kjøpe på Europris, og kan bare legge til at vi også kjøper Mars i 10-pakning, barnesokker og gigantpakker med vaskemidler der. Det er en del ræl, ja, men det er helt vanlige ting der også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 11:06   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Mars er Mars.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 11:07   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mars er Mars.

... men kanskje ikke så veldig lenge, da.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 11:10   #13
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Det er sant.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 12:35   #14
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Vi liker også best plastkassene fra Europris De tåler å bli stappet smekkfulle, stablet opp og ned ørten ganger etter hvert som man får mindre plass og kommer i fine størrelser. I tillegg har de gode lokk og låsefunksjoner.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 12:37   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Kanskje jeg skal gi Europris en ny sjanse, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 14:37   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Hammarplast sine. Fåes på Europris og Obs!, og sikkert flere steder. De er de eneste som har ordentlig lokk som kan "låses".

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 14:42   #17
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Vi har plastkasser fra Europris, makan til ræl. Alle må byttes ut etter kort tid..

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 14:56   #18
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Vi har clas ohlson og synes de holder.
Til klær bruker jeg store gjennomsiktige bager/poser fra IKEA.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 15:40   #19
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg er veldig fornøyd med denne typen fra Europris:


Hatt mine i 6-7 år nå, og fremdeles brukbare.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:36   #20
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Jeg liker SAMLA-serien til IKEA, siden disse boksene er standardisert i forhold til hverandre. Det gjør det lett å stable, syns jeg. I tillegg kan jeg velge en litt mindre eller en litt større boks ut fra hva jeg skal fylle boksen med.

IKEAs bokser er ellers mye lettere å se innholdet i, enn de boksene fra Europris.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no