|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() London, igjen...Det er blitt noen London-tråder her, men vi klar vel en til?
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: London, igjen...Vi bodde i Wimbledon da vi var i London sist. Jeg opplevde det som mer sentralt og enkelt enn når jeg har bodd ved paddington/kensington/baker street. Og mye rimeligere, men fine hotell. Hvis prisen ikke spilte noen rolle hadde jeg kanSkje bodd ved green park, jeg likte å være i det område. Men London er så stort og sentralt i forhold til alt kommer man uansett ikke synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: London, igjen...Bo nær en tubestasjon med mange linjer.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: London, igjen...Premier inn County hall. Flere tubes rett ved og sentralt.
![]() |
#6 |
nju nja njo
|
![]() Sv: London, igjen...Jeg var der nettopp og bodde i Hammersmith. Der er det både undergrunn og busstasjon med kort vei til sentrum. Jeg foretrakk kjapt bussene, selv om de sto litt i kø i rushen fikk man sett litt og de var ikke så overfylte som banen. Hvis du flyr til /fra Heathrow er det dessuten bare ca 30 min med underground dit.
![]() |
#7 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London, igjen...http://www.radissonblu-edwardian.com...1c1by/gbberksh |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: London, igjen...Finner dog ingen tilbud på det nå, på hotell.com etc.
![]() |
#11 |
Ad astra
|
![]() Sv: London, igjen...
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: London, igjen...Vi bodde på London House Hotel mellom Bayswater og Notting Hill sist, og var veldig fornøyde. Sentralt til så mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London, igjen...Hoxton Holborn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: London, igjen...Vi endte på Novotel Tower Bridge. Har god erfaring med Novotel rundt omkring, så håper det er bra i London og. �� men aner ikke hvor sentralt det er.....
![]() |
![]() |
#16 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: London, igjen...Søstertur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: London, igjen...
Syns det er ett fett hvor man bor i London, så lenge det er nær en stasjon. Blir mye farting med buss og tog uansett, for oss, ihvertfall. Jeg liker godt å bo ute i en forstad, der londonerne bor selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: London, igjen...Jeg har sverget til Travelodge/Premier Inn i London i det siste. Det er så utrolig mye rart på hotellmarkedet i London, og det er fort gjort å betale ganske mye og likevel få noe som er dårlig. De har masse filialer, god og forutsigbar standard, og veldig gunstige priser om du bestiller i god tid i forveien.
![]() |
|
|