|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skikkelige/dyre bunadssko eller billigvariant til 13-åringen?Vi skal i konfirmasjon i helga, og fant ut i dag at mine bunadssko er for små til 13-åringen. Hun har ikke egen bunad og kommer ikke til å få det på noen år enda, men bruker en på lån nå.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Re: Skikkelige/dyre bunadssko eller billigvariant til 13-åringen?Jeg var utvist i føttene en god stund før jeg var 13, men vokste fremdeles mye i høyden etter det. Jeg ville gått for ordentlige bunadssko nå med en gang. Så er dere ferdig med det.
|
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelige/dyre bunadssko eller billigvariant til 13-åringen?Skikkelige bunadssko passer ikke min fot, så jeg bruker OBS sine. Går helt fint. Til en 13-åring ville jeg i hvertfall kjøpt det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelige/dyre bunadssko eller billigvariant til 13-åringen?Jeg er usikker, men skoene bør være gode tenker jeg uansett merke. Jeg har ikke Klaveness, men mine er litt rimeligere, men veldig gode. Får aldri gnagsår. Skal se om jeg kan finne ut navnet på dem.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Skikkelige/dyre bunadssko eller billigvariant til 13-åringen?Vi har samme problemstilling her. Tror nok føttene hennes er ferdig utvokst, så vi tar sjansen og kjøper ordentlige sko. Vokser hun fra dem fort kan de selges igjen. Mest sannsynlig har hun dem lenge.
|
![]() |
|
|