Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-07, 06:01   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Jeg klipper guttene mine selv, med maskin og litt bruk av saks. Skulle veldig gjerne hatt tips til hvor jeg kan få tak i sånn uttynningssaks, og gjerne en bedre saks å klippe med også, enn den som følger med klippemaskina.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:30   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Jeg har sett på Ica. Men hvor bra de er, aner jeg ikke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:32   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

De har slikt på H&M mener jeg også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:41   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Skikkelige frisørsakser er ikke så lette å få tak i. Jeg hørte med mine søstre som er frisører om de kunne skaffe meg en skikkelig frisørsaks, men de fikk rett og slett ikke lov til å bestille gjennom salongen de jobbet i til andre enn seg selv. Virker som om det er krise om andre enn frisører får lov til å kjøpe skikkelig frisørsaks.

Forøvrig så var jeg en gang innom en sakse- og kniv-butikk i Brussel en gang, som var kongelig hoffleverandør, hvor jeg kjøpte stoffsaksa mi. Den var rådyr, men utrolig bra. Kan tenke meg at der kunne man fått kjøpt skikkelige frisørsakser også. Men det er jo litt langt å reise, og jeg har ikke sett noen liknende butikk i Norge, men det kan jo være det finnes.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:59   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

http://www.salon-world.co.uk

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:20   #6
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Clas Olson

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 12:25   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hårklippeutstyr - hvor får man kjøpt?

Min søster har kjøpt proff frisørsaks på ebay.
Det er ikke en ting du ikke får kjøpt der.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no