|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Er seks kokosboller nok til å fø en hel familie? | |||
Ja, er du gal, det er ikke meningen å spise mer enn én! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 17,61% |
Nei, sekspakning er en porsjonsstørrelse. Og det er uhygienisk med flere fingre i pakken. |
107 | 67,30% |
Du kommer til å få diabetes. Skjerp deg. |
12 | 7,55% |
Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt. |
12 | 7,55% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Min mann mener en sekspakning med kokosboller er nok for en familie på tre, som helgekos. Altså fredag, lørdag og søndag. Jeg mener det er nok for én person, på en onsdag kveld. Hvem har rett? Og bør det overraske noen at pakken er tom etter en time i min varetekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Haha! Jeg har lyst å være mest enig med deg, men jeg hadde ikke klart å gomle i meg seks stk.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Du har selvsagt rett.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Du har selvfølgelig rett. det finnes jo folk som er slike som mener at en bolle er nok - men de forstår jeg meg ikke på. Jeg vet ikke om jeg har klart å trykke i meg seks stykker på en kveld - eller: jo, det kunne jeg nok.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?altså, man kan jo ikke spise dem hver dag hele helga, men at to hver er nok, ja. (dog, ikke som det ENESTE av godteri på hele helga da)
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?En kokosbolle er på linje med ei rute sjokolade til kaffen - så godt som ikkeno'. En sekspakning er ypperlig kveldskos for én person.
![]() |
![]() |
#10 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Saman med potetgull er det nok. Enig med mannen din.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Altså hadde du spurt min mann hadde han vært helt enig med deg. Til en helg hadde han kjøpt minst to pakker. Og en pose potetgull til meg.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Mmmm, kokosboller!
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?To kokosboller pr pers i løpet av en hel helg, uten noe mer sjokolade eller snacks? Det synes jeg er litt lite ja. Heldigvis har jeg alltid upoppet popcorn i skapet og rødvin så jeg greier meg alltids.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Hahaha. To kokosboller! På en hel helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
koko
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg støtter deg. Mannen din er forsåvidt fornuftig, men du verden så nitrist og kjedelig når det kommer til helgesnop vil jeg si.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Tja. Jeg er enig i at det holder med en kokosbolle (men hvordan får man seks kokosboller til å holde til tre mennesker i tre dager? Det går jo ikke), men det er selvsagt i tillegg til sjokolade. Noe annet skulle tatt seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?
Helt enig. Tror nok ikke jeg hadde klart seks kokosboller på en gang, men jeg ville glatt klart alle seks på en helg. Glatt!
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Kokosboller er ikke favoritten min, så sånn sett hadde to vært (mer enn) nok på en helg. Selvsagt forutsatt at jeg hadde god vin og sjokolade utenom |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg brekker meg av to biter kokosbolle så jeg hadde sendt mannen ut for å kjøpe smågodt til meg, også kunne han sittet der med kokosbollene sine.
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg hadde sagt som mannen din og gjort som deg.
![]() |
|
|