|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?Ingen som vet? Jeg vurderer å bestille to bukser og en blazer. Saken er at minsten trenger en dress til høsten, og den str jeg tror vil sitte som et skudd nå kan bli snau innen den tid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
snur
|
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?Min hadde dress i str. 134 i fjor, den satt som et skudd. Da var han en ganske så normal 10-åring. Nå har han ny Name-it dress, helt lik i str. 146, han bruker nå 146 i genser og 140 i bukse. Buksa er litt stor og jakka litt vid, men sitter ganske bra. Så jeg vil si de er ganske så normale i str.
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?Den blå dressen på bildet har sønnen min, som er en smal gutt. Den er perfekt i fasongen til ham, men han prøvde en annen (grå) dress på NameIt samtidig (i fjor), og den var veldig vid og firkantet i fasongen. Vi har samme erfaring med bukser, samme størrelse kan være veldig forskjellig vidde i ulike modeller. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?Har dressbukse derfra, samme størrelse som andre plasser, måtte ha det pga lengden, på vidden derimot kunne han ha gått ned minst en størrelse. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
snur
|
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?
Den passer smale gutter ja. Veldig bra at det finnes noen modeller som passer smale unger også så det ikke ser ut som en sekk over skuldrene. Har kjøpt akkurat samme dressen i to str. større i år.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er NameIt sitt pentøy i str?
Ja. Jeg bestilte en genser fra Name it nå fra Ellos. Name it har funket fint før. Denne genseren var veldig, veldig vid, så den gikk rett i retur.
|
![]() |
|
|