Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker du å shoppe sammen med andre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Liker du å shoppe sammen med andre
Ja, det synes jeg er artig! 6 3,19%
Noen ganger, og med noen mennesker 83 44,15%
Nei, jeg liker best å shoppe alene 74 39,36%
Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre 37 19,68%
Annet- forklar i tråden 1 0,53%
Agurksalat 1 0,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-15, 18:20   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Liker du å shoppe sammen med andre?

Foretrekker du å shoppe med andre, eller er det en aktivitet du helst gjør alene?
Jeg er klar over at noen ikke liker å shoppe i det hele tatt, (selv heller jeg vel mer i den retningen) men noen ganger må man jo bare kjøpe klær og sko.


Poll kommer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:23   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg liker best å gå alene hvis jeg virkelig skal ha noe. Hvis jeg bare skal gå i byen og kikke rundt på måfå er det jo hyggelig å gå sammen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:24   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg liker best å shoppe på nett faktisk, som nr 1. Da har jeg ro til å lete frem det jeg vil ha, jeg kan prøve hjemme, og det er lite stress

Jeg kan godt dra på shopping med et par venninner, men sånn gjeng-shopping blir mest pes synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:24   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Om jeg skal kjøpe klær så foretrekker jeg å gjøre det alene. Om jeg bare skal på kjøpesentertur, så foretrekker jeg egentlig å sitte på kafe, jeg er ingen shopper, men uansett da kan jeg godt gå sammen med en venninne eller 3.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:26   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg går aldri rundt i byen for å kikke på måfå, så om jeg først er på "shopping" er det fordi det er noe helt spesifikt jeg trenger. Det kommer aldri til å skje at jeg gjør det sammen med noen om det er klær til meg selv jeg trenger. Er det til ungene, gaver til andre etc. kan mann og barn gjerne være med.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:30   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe, men foretrekker å gjøre det alene når jeg skal ha noe. Grunnen til at jeg lurte på dette i dag, er at jeg har to venninner som jeg treffer til lunsj på det lokale kjøpesenteret innimellom og de har alltid lyst at vi "skal ta oss en runde i butikkene" etter at vi har spist. Jeg må bare innrømme at jeg synes det er ufattelig kjedelig å se på når mine venninner prøver vårjakker og sko, jeg har virkelig null interesse av det, selv om jeg selvfølgelig går rundt i butikkene og kikker selv. Men det virker som om de er oppriktig interessert i hva andre bør kjøpe også, ikke bare i hva de skal kjøpe selv? Verdens beste venninner på alle måter, men akkurat denne lidenskapen deler vi virkelig ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:34   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Shopper helst alene. Jeg er i grunnen ikke så interessert i andres mening mtp hva jeg skal kjøpe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:35   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er i grunnen ikke så interessert i andres mening mtp hva jeg skal kjøpe.

Her er jeg også, og jeg tenker (i mitt stille sinn) "forventer du virkelig at jeg skal ha en mening om dette?" når andre gjerne vil høre min.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:36   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.976
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Liker ikke shopping bare for shoppingens del.

Jeg har to venninner som er gode å ha med noen ganger -de er nemlig ærlige og sier både ja og nei og gir dermed god guidance.

Når jeg er med mannen på shopping, har jeg med bok i bok i veska.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:37   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg pleier heller ikke gå rundt med venninner på måfå-shopping. Situasjoner der det kan skje er vel mer om man er på tur sammen i en annen by, eller har besøk av noen som skal kikke i byen her. Da er det jo mer for det sosiale enn for selve shoppingen. Men jeg syns alltid det er litt stress å begynne å prøve klær mens andre venter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:40   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Her er jeg også, og jeg tenker (i mitt stille sinn) "forventer du virkelig at jeg skal ha en mening om dette?" når andre gjerne vil høre min.

Sånn er jeg og. Bryr meg rett og slett ikke så veldig om venninnen min har røde eller blå sko, eller om hun har 3 jakker fra før av og ikke trenger en nummer 4.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:43   #12
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.841
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg kan ikke fordra å shoppe sammen med andre. Sånt gjør jeg alene.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:49   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg kan ikke fordra å shoppe sammen med andre. Sånt gjør jeg alene.

Jepp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:51   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Nett er best, men skal jeg til byen, vil jeg helst shoppe alene. Jeg kan godt shoppe med andre og, men noen bruker så sykt lang tid på å prøve.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:52   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Søstra mi og en venninne. De er flinke til å hjelpe til med å finne ting jeg liker og kler. Skjer en gang i skuddåret, da. Jeg utstår virkelig ikke shopping!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:54   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Det kommer an på. Skal vi bare rundt og snuseshoppe, og kun kjøpe noe om vi tilfeldigvis kommer over noe vi MÅ ha, etter å ha spist lunch. Da er det gøy. Skal jeg ut å f.eks kjøpe meg nye penklær går jeg alene. Jeg handler så og si aldri til meg selv sammen med andre, av en eller annen grunn.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 19:03   #17
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Shopping gjøre jeg helst alene. Kan til nød dra med tvillingsøsteren min, men da gjerne hvis jeg ikke ser etter noe spesielt. Drar jeg med andre føler jeg at jeg ikke får ro til å lete/prøve det jeg vil. Kan heller ikke fordra å vente på at andre skal prøve klær. Hyggelig hvis jeg kan møte noen på kafé underveis da, men altså handle/titte alene.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 19:06   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Det der med å gå rundt i butikkene og kikke på "måfå", er en ting som jeg trodde de aller fleste sluttet med etter puberteten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 19:08   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Nei, noen gjør det og har glede av det. Jeg kjenner mange som bare tar en "stroll" og ser hva som finnes. Når de da skal ha noe, eller noe er på tilbud, så er de kjappe som lyn. De gjør bra deals og få bomkjøp.

(Jeg syns jeg har kastet bort tid om jeg har bare sett og ikke kjøpt, og risikerer å kjøpe selv om jeg ikke finner noe. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 19:09   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg foretrekker definitivt å shoppe alene. Jeg er temmelig rask til å foreslå "skal vi gå litt rundt hver for oss da, og møtes til lunsj om to timer?" Når jeg er på venninnetur og sånn. Jeg er også helt ubekymret i forhold til om dette blir ansett som sært.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no