|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Vi skal kjøre og hente noen jenter på konsert kommende torsdag. Og minsten må antakelig bli med. Hvor kan vi sulle bort noen timer mens vi venter på jentene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Hvor gammel er minsten? Og hvilke tidspunkt snakker vi?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?5SOS?
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Her er kinoprogrammet: http://www.nfkino.no/oslo/. Saga og Klingenberg er i sentrum, Colosseum er på Majorstua, bare en kort t-banetur unna. Ringen er på toppen av Løkka.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Hva i all verden er 5SOS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Reptilparken? Åpent til kl. 18 da.
![]() |
#13 |
Tja...
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Blir kanskje kjedelig å være der alene men Leos Lekeland på Oppsal er også åpent.
![]() |
#14 |
Tja...
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Ser at konserten er i Spektrum.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kan vi gjøre (med barn) i Oslo torsdag kveld?Hvis dere ikke har sett Chichiro og heksene, så likte i hvert fall min straks-åtteåring den så godt at hun har tilbudt seg å ta med meg en gang til så jeg også får se den.
![]() |
|
|