|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() F#%!##%ings IKEA kitchen plannerHerlighet som jeg har bannet de siste timene her.. Har så lyst til å skvise et nytt kjøkken inn i oppussingsbudsjettet her, men planleggeren spiller ikke på lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerJeg jukser med å be skapet snu seg mot en vegg- hvis du skjønner?
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerSlå på mikrofonen og rop: "KAN DU FLYTTE DEG!"
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen planner
Denne vil verken snappe inntil veggen eller rotere når jeg drar i pilene. Derfor jeg er frustrert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerHuhei som jeg gleder meg til min tålmodige mann med minimal sans for datasystemer der andre bestemmer skal holde på med dette.
![]() |
#9 |
Pauset
|
Med tanke på at jeg jobber med web til daglig (lager datating faktisk), så tror jeg du har helt rett, og jeg syntes du skal holde oss oppdatert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerVi hadde bestemt oss for IKEA-kjøkken, men jeg ga opp, og vi endte med kjøkken fra Kvik i stedet. Planleggeren til IKEA er virkelig en tragedie, jeg fatter ikke hvorfor de ikke har gjort den mer brukervennlig. Jeg kjenner jeg blir irritert bare jeg skriver dette, jeg hadde mest lyst til å slenge pcen i veggen når jeg satt og holdt på med planleggeren. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
#12 |
på slep
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerHan er datamann som liker å diktere alt selv. Vi har allerede forsøkt litt og det gikk ikke så bra kan man si. Tror dette blir stas på sikt.
![]() |
#13 |
Pauset
|
Noe jeg lurer på.. Leverer Kvik også i byggesett, eller er skapene ferdig montert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
Hils fra annen dataperson og si at det der er nybegynnerfeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
på slep
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerI hans verden kan man selvfølgelig lagre lokalt uten bruker. :vanskelig:
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerJeg har tegnet kjøkken for mamma i det siste og stakkars meg som sitter på mac. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: F#%!##%ings IKEA kitchen plannerJeg har også blitt
![]() |
#19 |
Pauset
|