Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er galt med iPhonen min?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-15, 22:14   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hva er galt med iPhonen min?

Et siste forsøk før jeg kryper til korset og resetter hele dritten.
Jeg får stadig melding om at jeg ikke har mer lagringsplass. Jeg har slettet alle bilder og musikk, og når jeg kikker på detaljene på brukt plass, er det ikke i nærheten av 12 GB. Likevel påstår den altså at jeg bare har 214 MB tilgjengelig. What to do?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 22:16   #2
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er galt med iPhonen min?

Det ligger nok under nylig slettede bilder el.l. og da opptar det fortsatt plassen. Prøv å slette der også så kanskje det blir bedre.

Gammel 11-05-15, 22:17   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restart ved å holde nede knappen oppå og den runde knappen foran i 5-10 sek.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 22:21   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Nei, nylig slettede bilder-folderen er slettet. Og jeg har restartet ørten ganger.

Gammel 11-05-15, 22:25   #5
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Nå restartet jeg en gang til, og nå sier den at jeg bare har 198 MB tilgjengelig!

Gammel 11-05-15, 22:43   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Nå restartet jeg en gang til, og nå sier den at jeg bare har 198 MB tilgjengelig!

Hva om du tar en backup, så resetter du telefonen. Deretter importerer du alt på nytt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.