Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-15, 21:14   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sko til denne kjolen?

Til bryllup. Kan man ha åpne sko i bryllup? Jeg heller litt mot sølvfargede pga. halslinningen, men liker meg dessverre ikke i hæler høyere enn 8-9 cm maks.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 21:17   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Har ingen forslag til sko, men for en utrolig fin kjole!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 21:19   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Ja.. Var litt usikker på fargen, var en utrolig nydelig i lys gråblå også, men bleik som jeg er så tror jeg at jeg hadde sett ut som et spøkelse i den. Denne er nok mer riktig til mine farger.

(Skjønner dere at jeg trenger spraytan nå, kanskje??! )


__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 22:02   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.035
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?







Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 22:05   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Jeg tenker litt nude sko - evt sølv

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 22:11   #6
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Jeg har noen nude sko fra Gabor som ville vært fine til denne kjolen (lekker kjole forresten). De ser mye mer damete ut på bildet enn i virkeligheten. Jeg har fått mange komplimenter for disse skoene og bruker dem om og om igjen

http://www.beggshoes.com/images/prod...0521074_03.jpg

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 22:13   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.


Disse!
Hvorfor skal man ikke kunne ha åpne sko i bryllup? Det har jeg hatt to ganger, og de var til og med hvite.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 22:18   #8
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Disse!
Hvorfor skal man ikke kunne ha åpne sko i bryllup? Det har jeg hatt to ganger, og de var til og med hvite.

Ikke spør meg, skulle ikke forundre meg om det var en eller annen odd regel jeg ikke hadde fått med meg.
De var fine! Jeg tror sølv kan være kult. Og sølvveske.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 23:23   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Åpne sko er vel lov!
Kjøp sko som er gode iallefall Evt ta de av deg når dansen tar av.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 00:00   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

De siste nude-skoene var nydelige! Og de ser behagelige ut også.
Nydelig kjole!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 08:06   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Sølvsandaler, var det første jeg tenkte på, noe sånt som de første i Geitrams sitt innlegg, om du ikke vil ha noe som er særlig høyt.

Og: For en utrolig fin kjole!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 12:52   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Nydelig kjole.
Hvis du klarer å gå med 8cm hel så ville jeg ha satset på noe med stiletthel og høyde, ikke sånn blokkhel.
Noe sånt er lekkert. Ikke fargen da, men typen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 13:46   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Sko er jo ikke det man legger mest merke til så det hadde jeg aldri tenkt på engang.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no