Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dette er lurt/reisetips/dette må du få med deg i New York

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-15, 00:10   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er lurt/reisetips/dette må du få med deg i New York

Flybilletter er i boks (), nå jakter vi bare på et familievennlig, billig hotell og alle de gode reisetipsene. Jeg har søkt opp og lest de fleste NY-trådene her på FP, men siden trådene er en blanding av mattips, hotelltips og andre tips, så håper jeg at dere som har vært i NY kan bidra i denne tråden.

Så: Familie med tenåringer ønsker tips om hotell, shopping, severdigheter og annet som er kult for de unge å få med seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:29   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette er lurt/reisetips/dette må du få med deg i New York

Jeg digger turene som går til berømte locations. Skikkelig kult å se igjen steder der berømte filmer og serier er spilt inn. Akkurat nå husker jeg ingen da, så det var kanskje ikke det beste tipset. Ellers anbefaler jeg http://bigapplegreeter.org/, der du kan få personlig sightseeing av en frivillig - helt gratis. Jeg hadde en herlig formiddag der jeg ruslet rundt på Manhattan med en koselig pensjonist som het Salvatore. Du kan få tradisjonell sightseeing, eller fokus på historie, en spesiell bydel eller rett og slett shoppingtips. Anbefales!

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 01:12   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aftenposten hadde akkurat en sånn topp ti-liste. Søk på det.

Vi drar i juni og skal i hvert fall se The high line, 9/11-monumentet m.m., opp på toppen av Empire state building og sikkert World trade center også, dra på ferjetur for å se frihetsgudinnen, gå i teater, spise brunsj på en diner, bruke en dag i Central park og sikkert mye mer.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 01:13   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg kunne reist til NYC nå ville jeg sett Darren Criss i Hedwig and the Angry Inch. Mulig det er for de spesielt interesserte, da.

Gammel 16-05-15, 01:32   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Aftenposten hadde akkurat en sånn topp ti-liste. Søk på det.

Vi drar i juni og skal i hvert fall se The high line, 9/11-monumentet m.m., opp på toppen av Empire state building og sikkert World trade center også, dra på ferjetur for å se frihetsgudinnen, gå i teater, spise brunsj på en diner, bruke en dag i Central park og sikkert mye mer.

Har lest, Nenne. Ellers er vår liste hittil ganske lik din.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvis jeg kunne reist til NYC nå ville jeg sett Darren Criss i Hedwig and the Angry Inch. Mulig det er for de spesielt interesserte, da.

Aldri hørt om.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.