|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Avstander i Stavanger ...Hvor lang tid tar det fra Tasta skole til Stavanger konserthus?
![]() |
#2 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avstander i Stavanger ...Med bil/egen buss, eller med kollektivtransport? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Avstander i Stavanger ...Fra Tasta skole til Konserthuset sier Google maps 8 min med bil, 29 min med kollektivt og 44 min til fots. (eller det var visst motsatt vei).
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Avstander i Stavanger ...Fra Tasta skole og til Konserthuset (med bil) tar det 6-7 min max.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avstander i Stavanger ...Du kjører fort med buss hvis du klarer Tasta-Kongeparken på tjue minutter, men det burde gå på 25. Til konsethuset er det nok ikke mer enn maks ti minutter, antakelig bare seks-sju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avstander i Stavanger ...I alle fall 25 min med direkte transport fra Tasta til Kongeparken, ja. Det tar ca 10 min fra KP til Sandnes, og fort minst 15 minutter fra Sandnes til Tasta ved vanlig trafikk. Håper dere får fint vær! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|