Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva ligger de på i vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-15, 10:02   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Hva ligger de på i vogna?

Dette høres ut som et dumt spørsmål, men jeg lar det stå til. Har kjøpt barnevogn, som står klar til lillebror kommer. I bunnen av bagen er det en tynn madrass. Bruker man laken til denne, eller rett og slett et teppe? (Som man da kan ta med opp sammen med babyen, om man trenger det.) Helsetepper har jeg skjønt kan være lurt å ha, men er disse noe gode å ligge på da?

Har kikket litt i gamle tråder her inne, og ser at mange slår et slag for sånne flannelsbleier. De er vel fine og ligge på, og er lette å ta ut og vaske fortløpende? Kanskje helseteppe med flannel oppå er en god løsning?

Og så skinn, da, men ikke midt på sommeren, vel?

(Jeg skjønner at det meste funker, altså, men er ute etter smarte tips og råd. )

Har ellers skaffet bilstol, seng, Mei Tai, vippestol og har en babygym på hånden på Finn. Klær er vi også i ferd med å kjøpe inn. Og så flasker, men her må vi vel nesten høre om det er en spesiell type han er vant til. Hvor mange flasker trenger man egentlig? Lillebror er fire måneder når vi får ham.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.