|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mgp Jr - utsolgt??Hø? Har i lang tid sjekket når billetter til Mgp Jr legges ut for salg. Kom nå hjem fra noen dager på seminar og ser man kan kjøpe fra og med i går. Men så finner jeg kun noen få enkeltseter hist og pist som er mulig å bestille, ingen som er to sammen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Jeg vet jammen ikke, men stusset i går på at det ikke er før november.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Jeg satt klar kl 9 i går tidlig når billettsalget åpnet og billettene forsvant foran øynene på meg. Mens jeg valgte billetter og gikk videre for å betale så hadde noen kjøpt de. Fikk til slutt noen litt opp på ene siden. Så er nok solgt det meste ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??
Samme her! Sat klar klokka ni og billettane berre rant bort. På trettende forsøket fekk eg tak i - eg og langt ute på ei side. Det var myke enklare å få billetter til Bruce springsteen.
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Åh, det var skikkelig dumt, jeg skulle jo være supermamma.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Leste et sted at det var første runde da. Kan jo være at det kommer flere biletter ut. Følg med på facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Tror de ble solgt fort unna, ja. Mannen satt klar kl 9 for å kjøpe som bursdagsgave til frøkna, og han så også setene forsvinne for øynene på seg mens han strevde med teknikken. Men han fikk billetter.
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??Venninna mi kjøpte for oss og sa det var lite igjen kl 11. Men så det sto på Faceboook-sidene deres at dette var billettslipp runde 1, men vet ikke hva de mente med det, går sikkert at å spørre de der.
![]() |
#9 |
Unik
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??De er nå utsolgt for billettrunde 2. Men det er fremdeles igjen til generalprøven samme dag, hvis noen vil kjøpe det.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mgp Jr - utsolgt??I "gamle dager" var generalprøven gratis og de var glad hvis det kom noen. Så jeg hadde med meg snuppa dit.
![]() |
![]() |
|
|