Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male eller tapet, og farger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-15, 11:04   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Male eller tapet, og farger

Stua begynner å komme seg nå, men jeg aner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med den gule veggen ...

Jeg syns ikke det er så koselig om kvelden, og lurer på om en mørkere farge hadde vært fint? Eller tapet?
De andre tre veggene er grå, og jeg har nettopp kjøpt rosa gardiner som jeg ikke har hengt opp enda. Nevnte jeg at jeg farger?

Innspil mottas med stor takk.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 11:34   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male eller tapet, og farger

Hva med en tapet som tar igjen litt rosa og grått da?

Jeg ville selv gått for kun gråtoner, men det er fordi jeg ikke er så glad i farger

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 11:39   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mindre du er flink til å legge tapet, så har jeg valgt å male. Om du er glad i farger og tenker mørkere vegg, så vil jo auberginrfarge lett passe inn i allerede eksisterende farger.

Gammel 25-05-15, 11:40   #4
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Ta utgangspunkt i teppet ditt som er fullt av farger. Den røde/rosa hadde vært knall!

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-15, 11:45   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Takker for tips.

Jeg har aldri håndtert tapet, men jeg kjenner noen som evt. kan hjelpe meg med det. Jeg klarer bare ikke å bestemme meg for om jeg vil ha mønster eller ensfarget. :ghaa:

Den mørke rosa på teppet hadde sikkert vært fin, ja. Jeg har også tenkt på mørkeblått.

Gammel 25-05-15, 11:49   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørgeblått er og fint. Det kan lett skjære seg med sjenken du har under Tv en, men den må kanskje ikke stå der.

Gammel 25-05-15, 11:50   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Mørgeblått er og fint. Det kan lett skjære seg med sjenken du har under Tv en, men den må kanskje ikke stå der.

Den er turkis, passer ikke det med blått da?

Gammel 25-05-15, 13:55   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jorda, men det kommer an på blåfargen om de vil være fine sammen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.