Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

[Kjøpehjelp] Trenings-bh

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-15, 15:05   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg valgte å legge den her i i steden for Motehjørnet. Vanskelig valg, altså.

Jeg trenger desperat nye trenings-bh'er. Men det er umulig å finne noen som virkelig liker. Jeg har to fra Freya Active som er uten spiler og som jeg liker godt, men det virker ikke som de lages lenger. Egentlig så ønsker jeg meg fler av dem. Puppene blir litt spisse, men det kan jeg leve med så lenge de ikke blir most inni hverandre.

Shock Absorber har jeg også, og de er forsåvidt gode på, men puppene blir most sammen til en diger dings foran, og jeg syns det er klamt og ubehagelig over lengre tid. Derfor ender jeg alltid opp med å ikke kjøpe en ny når jeg er ute for å prøve.

Hva er ditt beste tips til oss med litt å bære på. Jeg er str 65-70 H og desperat!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.