|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Få med sykkel på kjøpet fra ExpertNoen som har kjøpt en kampanjevare og fått med en sykkel på kjøpet fra Expert? Hvem passer sykkelen til? Duger den?
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Få med sykkel på kjøpet fra ExpertSamboeren min kjøpte seg telefon, og fikk med sykkel, som jeg fikk
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Få med sykkel på kjøpet fra ExpertHe-he, dette har jeg vært i nærkontakt med nå i helga, da jeg har vært på hyttetur med Blåmanns fetter, som jobber i Expert. En veldig merkelig idé, egentlig! Har sykkelen gir, Nessie? Det eneste jeg veit, er at den har Expert-fargene oransje og svart.
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Få med sykkel på kjøpet fra ExpertExpert har vel aldri hatt noe særlig herlig holdning til noe.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Få med sykkel på kjøpet fra ExpertGratissyklene får du kjøpt på finn.no.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Få med sykkel på kjøpet fra ExpertVi fikk en fra Siba for noen år siden. Den henger i garasjen og blir brukt lite. Årsaken til at den ikke er brukt er mest det at mannen synes det ser ut som damesykkel - og det er ikke noe man kan sykle på, viser det seg...man kommer seg fint til butikken og sånn, men ikke noe å sykle Byneset rundt med, vil jeg tro.
![]() |
|
|