|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Innrede treningsromVi har et rom til i overs som skal bli treningsrom. Det er ikke stort, kanskje 3*3 meter. Det er nordvendt og har litt kaldt preg i dag. En vegg er panelet, de andre gipsvegger med slitt hvitmaliing. Det er en liten ribbeveggsak der, fra ikea.
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Innrede treningsromJeg kan jo anbefale fargen aske, aka sval byggegrop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Innrede treningsromJa, speil er lurt til mange styrkeøvelser. Fargemessig ville jeg valgt å ha det lyst og friskt. Det er en grunn til at treningsstudioene har en vegg eller to i knall grønn, knall rosa, knall orange, knall turkis osv. Det er jo farger som ikke virker beroligende, samtidig som det blir lyst og fresht.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrede treningsromVi har en lilla vegg, jeg syns det ble kult. De andre veggene er hvite, mørkt gulv. Jeg kan prøve å ta bilde, men jeg pusser opp rommet ved siden av, så treningsrommet er litt lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
![]() Sv: Innrede treningsromDen gedigne sofaen i biter er altså ikke der til vanlig. Vi har klokke og tv på veggen foran tredemølla, ellers ingenting på veggene enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
![]() Sv: Innrede treningsromDet husker jeg selvfølgelig ikke. Den er fra et fargekart fra Maxbo, Harmoni eller noe? Jeg kan sjekke neste gang jeg er innom - det er nok ikke lenge til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrede treningsrom
Veldig fin farge!
![]() |
#14 |