|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket hotell i København, tro?Bare jeg og Storesøs på 16. Bør være veldig sentralt med kort gangavstand til shopping og restauranter og litt ekstra fint/lekkert/kult/delikat eller noe slikt. Kan gjerne ha god frokost, men det er ikke et must, vi spiser gjerne et annet sted også. Badekar er imidlertid kjempeviktig. Noen ideer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Jeg har trålet Købehavn nå, skal dit om 14 dager med Mjau, og så skal jeg dit i august igjen, med søstrene + våre tre døtre.
![]() |
#3 |
keep on dreaming
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?
Takk for svar! Ja, Nimb er jo helt nydelig, men vi vil ikke betale så mye nå. Skt Petri er absolutt på listen min også, i tillegg har jeg funnet et forholdsvis nytt boutiquehotell som heter Andersen, ligger som nummer 5 på tripadvisor, www.andersen-hotel.dk, ser ganske fint ut og får høy rating overalt. Men jeg har ikke erfaring fra noen av dem, så jeg vet ikke helt? Vi reiser i sommer. Sist redigert av Drømmedama : 07-06-15 kl 12:54. Årsak: feil i linken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?The Square er et hotell jeg har brukt da. Veldig sentralt, fint og alt sånt.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Sp34. Ikke alle rommene har badekar, da. Beste hotellopplevelsen i København til nå. Faktisk bedre enn SAS-hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
Det har jeg sett, når jeg har søkt. Ser supert ut, men rimelig heftige priser på den perioden jeg skal iallefall...
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Ser veldig fint ut, deilig dansk designsært og jeg ville sikkert likt det, men det utgår visstnok for oss etter at Storesøs så bildene fra et rosa rom på Andersen Hotel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Vi gikk et godt tilbud hos booking, så da var det rett og slett rimelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Anbefaler Guldsmeden Axel
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
Der bodde en venninne og jeg for endel år siden, det må være rundt åtte år siden. Absolutt OK, men jeg er sikker på at det finnes mange som er bedre nå.
![]() |
#11 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: Hvilket hotell i København, tro?Jeg liker meg veldig godt på Admiral - det ligger i Nyhavn og jeg liker at det er et gammelt pakkhus som er blitt hotell. Store rom innredet i nordisk stil.
![]() |
#12 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Jeg bodde på The Square i september i fjor, helt ok men noe slitt og frokosten var dyr og hadde et utrolig dårlig utvalg. Jeg var en tur tilbake i mai og da bodde vi på Scandic Palace Hotel Copenhagen, totalt en mye bedre opplevelse enn The Square. Begge hotellene ligger ved rådhusplassen (helt i sentrum).
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Re: Hvilket hotell i København, tro?
Dette liker jeg godt også. Mulig suitene er ekstra kule (vi har hatt det noen ganger som familierom), men jeg vil tro tomannsrom også er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Vi bodde på Ascot midt i sentrum for et par år siden, billig, sentralt og helt ok, store rom, god frokost. http://www.ascot-hotel.dk/
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Synes ikke Square er allverden. Helt greit, men.. Sist redigert av Charlie : 08-06-15 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Vi leter også etter hotell i København og alt vi har sett på er kjempedyrt i juli!
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
Dyrt i august (og juni) også. Jeg ble litt overrasket rett og slett.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Sjekk coop hotellkupp om du er Coopmedlem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Med de prisene skulle du tro alle ville til Køben om sommeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
keep on dreaming
![]() Sv: Hvilket hotell i København, tro?Ja, ikke sant de prisene på hotell er veldig høye? Jeg var i utgangspunktet villig til å betale litt for å få noe litt ekstra, så viser det seg at jeg må betale ganske mye uten at det er noe særlig spesiellt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|