|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fotokurs for barn i Oslo?Er det nokon som veit om det finnes fotokurs for barn i Oslo i sommar?
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fotokurs for barn i Oslo?Er det 07-barnet du lurer på vegne av? Det finnes et kurs på sommerskolen.
Dette kan man søke på også for barn som skal opp i 3. klasse. Snuppa gikk på det i fjor og var veldig fornøyd. Jeg er ikke helt sikker på hvor mye foto det faktisk ble, men det ble nå en del bilder av det til slutt.
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotokurs for barn i Oslo?Men utanbygds barn er vel ikkje velkomne på sommarskule? Det er jo så mange tilbod på sommarskulen som begge mine ville ha likt! I år får me forskarfabrikken hit, og det er jo eit supert tilbod, men eitt barn er for ungt og eitt er for gamalt.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fotokurs for barn i Oslo?... men de har en workshop førstkommende helg! http://www.fotogalleriet.no/index.ph...id=190&lang=no
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fotokurs for barn i Oslo?Ok. Jeg visste ikke hvor du bodde (bare at du ikke bodde i Bergen som jeg trodde en god stund). For det er bare barn som bor i Oslo som får gå på sommerskolen, ja. Og ja, det er et aldeles fantastisk tilbud.
![]() |
![]() |
|
|