Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-15, 09:34   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?

Det er 7 stk som skal få gaver, så kan ikke bli for dyrt heller. Tips mottas med takk, det må kunne kjøpes i fysisk butikk. :ute i siste liten:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 10:09   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?

Devine har en tilsvarende tråd.
Men de er vel ofte veldig unge som jobber i barnehagen?
Hva med gavekort på kino for 2?
Et sånt sett, fotkrem og håndkrem, eller noe fra Lòccitane? Litt dumt til gutter da...

Gammel 11-06-15, 10:23   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte en gang ost og ostemarmelade.

Gammel 11-06-15, 10:25   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ped.leder-venninnen min kom hjem med gave fra foreldre i går og var litt sånn "det er vel en lysestake," og ble veldig glad da det viste seg å være noe balsamico-greier. Hun er generelt veldig begeistret for spiselige/forbruksvaregaver.

Olje, saus, kaffe, te, vin, ost, chutney, sjokolade?

Gammel 11-06-15, 10:30   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for gode tips! Gavekort på kino hadde vært en strålende gave, men da må jeg velge beløp og jeg tenker 200 kr må jeg hevrtfall ta og da blir det jo ganske dyrt for 7 stk. Hmm..

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-15, 10:32   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Gina: i min barnehage er vi i alle aldre altså

Jeg har fått vin, blomster, sjokolade, hjemmelagede ting, lysestaker, pene skåler og personlige kort. Bøker er også en fin gave, men ofte dyrt.
Men en pen skål med noe oppi eller et kort er kanskje greit?

Jeg setter pris på alt jeg får. Det betyr mye.

Når minsten sluttet så fikk damene en lyslykt og et personlig kort. Mens den mannlige assistenten som hadde fulgt han i alle år og betydde mye for han fikk gavekort på en restaurant og et kort med en bildeserie tatt av de to.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 10:33   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

De aktuelle mottakerne er forresten 1 barnløs dame på rundt 30, 2 damer med barn på rundt 32-35, 1 dame i bestemoralder, 1 dame med barn på rundt 40, 2 barnløse gutter i 20-åra.

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-15, 10:33   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Skål med godis/fin sjokolade kunne kanskje også funke?

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-15, 10:37   #9
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En eske Freia sjokoladehjerter og et hyggelig kort til hver.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 11:09   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Viktigste er at det er forbruksvarer og ikke ting.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 11:27   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Retz sa det viktigste.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 11:59   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Kremt... det ble en blanding av forbruksvare og ting... Kopper med forbokstav og en pose med karameller oppi. :har sikkert tråkka i salaten, men JEG hadde hvertfall blitt glad for den gaven da:

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-15, 12:40   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Syns det er en fin gave jeg.

Gammel 11-06-15, 14:58   #14
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjempebra.
Jeg har kjøpt en sånn Freia Hjertesjokolade til lærerene til gutta hver sommer, bare hovedlæreren. Gis siste skoledag. Gutta overrekker den selv med et lite kort. Tror det faller godt i smak. Skal ikke så mye til.

Gammel 11-06-15, 15:06   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes også det var en fin gave. Og kom til å tenke på at jeg har gitt bort sånne sjokoladehjerter før, og det synes jeg var hyggelig egentlig, tror lillesøster skal få gi det i år.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 20:50   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg skrev personlige kort til alle 7 hvor jeg trakk frem de sidene ved dem vi har satt pris på, og jeg fikk mange gode klemmer og flere som var blanke i øynene. Det var utrolig koselig.

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-15, 20:55   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg skrev personlige kort til alle 7 hvor jeg trakk frem de sidene ved dem vi har satt pris på, og jeg fikk mange gode klemmer og flere som var blanke i øynene. Det var utrolig koselig.

Så utrolig koselig gjort. Jeg ville blitt like glad for kortet som selve gaven.

Gammel 13-06-15, 00:12   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Som barnehage ansatt, og nybakt hageeier....(med pinnsvin) ville jeg satt utrolig stor pris på en staude til hagen.... Et lite minne som tanta mi sa. :-) Men på de snart ti årene jeg har jobbet som pedleder har vi aldri fått noe annet enn litt sjokolade på fellesen til jul, så egentlig tror jeg ikke det er så vanlig å gi bort gaver. :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 05:42   #19
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Som barnehage ansatt, og nybakt hageeier....(med pinnsvin) ville jeg satt utrolig stor pris på en staude til hagen.... Et lite minne som tanta mi sa. :-) Men på de snart ti årene jeg har jobbet som pedleder har vi aldri fått noe annet enn litt sjokolade på fellesen til jul, så egentlig tror jeg ikke det er så vanlig å gi bort gaver. :-)

Det kommer nok helt an på hvor man bor. Jeg har fått mye forskjellig de årene jeg har jobbet i bhg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 07:17   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk en fin drikkeflaske .

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.