|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Det er 7 stk som skal få gaver, så kan ikke bli for dyrt heller. Tips mottas med takk, det må kunne kjøpes i fysisk butikk. :ute i siste liten:
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Devine har en tilsvarende tråd.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Jeg kjøpte en gang ost og ostemarmelade.
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Ped.leder-venninnen min kom hjem med gave fra foreldre i går og var litt sånn "det er vel en lysestake," og ble veldig glad da det viste seg å være noe balsamico-greier. Hun er generelt veldig begeistret for spiselige/forbruksvaregaver.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Takk for gode tips! Gavekort på kino hadde vært en strålende gave, men da må jeg velge beløp og jeg tenker 200 kr må jeg hevrtfall ta og da blir det jo ganske dyrt for 7 stk. Hmm..
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Gina: i min barnehage er vi i alle aldre altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?De aktuelle mottakerne er forresten 1 barnløs dame på rundt 30, 2 damer med barn på rundt 32-35, 1 dame i bestemoralder, 1 dame med barn på rundt 40, 2 barnløse gutter i 20-åra.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Skål med godis/fin sjokolade kunne kanskje også funke?
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?En eske Freia sjokoladehjerter og et hyggelig kort til hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Viktigste er at det er forbruksvarer og ikke ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Retz sa det viktigste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Kremt... det ble en blanding av forbruksvare og ting...
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Kjempebra.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Synes også det var en fin gave. Og kom til å tenke på at jeg har gitt bort sånne sjokoladehjerter før, og det synes jeg var hyggelig egentlig, tror lillesøster skal få gi det i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Jeg skrev personlige kort til alle 7 hvor jeg trakk frem de sidene ved dem vi har satt pris på, og jeg fikk mange gode klemmer og flere som var blanke i øynene.
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?
Så utrolig koselig gjort.
![]() |
#18 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Som barnehage ansatt, og nybakt hageeier....(med pinnsvin) ville jeg satt utrolig stor pris på en staude til hagen.... Et lite minne som tanta mi sa. :-) Men på de snart ti årene jeg har jobbet som pedleder har vi aldri fått noe annet enn litt sjokolade på fellesen til jul, så egentlig tror jeg ikke det er så vanlig å gi bort gaver. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?
Det kommer nok helt an på hvor man bor. Jeg har fått mye forskjellig de årene jeg har jobbet i bhg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg kjøpe i avskjedsgaver til ansatte i barnehagen?Jeg fikk en fin drikkeflaske . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|